به گزارش می متالز، علی محمدی با اشاره به اثر یکپارچهسازی قیمتگذاری در تولید معادن، شمش و محصولات نوردی بر آرامش بازار گفت: هدف اصلی تامین نیاز تولیدکنندگان داخلی است و با توجه به سیاستهای جدید وزارت صنعت به دنبال مدیریت بازار، حذف دلالان و واسطهها هستیم تا محصول نهایی با قیمت مناسب در اختیار مصرفکننده نهایی قرار گیرد.
وی پیش از این، شعار محوری سال 99 شرکت را تکمیل زنجیره ارزش و تحول در تولید محصولات خاص با تمرکز بر طرحهای توسعه و برنامه سالانه تولید 3.8 میلیون تن شمش فولاد اعلام کرده بود که همانند سالهای گذشته با اولویت تامین نیاز داخل درصدی از این تولید به صادرات اختصاص دارد.
بنابراین گزارش، "فخوز" در مهر ماه بالغ بر 3.8 هزار میلیارد تومان درآمد داشته است. این شرکت بورسی در عملکرد 7 ماهه بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه قبل با رشد 70 درصدی روبرو شده است.