تاریخ: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۹
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۱۳۹۰۱۷

پیشرفت ۸۷ درصدی بهسازی باند فرودگاه اردبیل

می متالز - مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل با اشاره به بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها از روند پیشرفت بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل از رشد ۸۷ درصدی این طرح خبر داد.
پیشرفت ۸۷ درصدی بهسازی باند فرودگاه اردبیل

به گزارش می متالز، سید فخرالدین هاشمی، مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل با اشاره به بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها از روند پیشرفت بهسازی باند اصلی این فرودگاه، عنوان کرد: علی نیکزاد و صدیف بدری، نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی به همراه مصطفی صفایی، معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پروژه بهسازی باند فرودگاه اردبیل بازدید کردند و از نزدیک شاهد روند پیشرفت این طرح شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل با اشاره به پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه بهسازی باند ۱۵-۳۳ فرودگاه اردبیل گفت: از کیلومتر ۰ تا ۱۵۰۰ آسفالت نهایی (توپکا) تمام شده و این عملیات از کیلومتر ۱۵۰۰ تا ۲۴۰۰ در حال انجام است. از کیلومتر ۳۰۰۰ تا کیلومتر ۳۳۶۰ نیز زیرسازی می‌شود و آسفالت بیندر در حال انجام است.

وی افزود: با اینکه باند ۱۵-۳۳ با باند دوم فرودگاه اردبیل تقاطع دارد، پروازهای روزانه تعطیل نشده و هم‌زمان با بهسازی، پارک هواپیما روی باند ۱۵-۳۳ انجام می‌شود.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده