تاریخ: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۰۰
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۱۳۹۴۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تشریح برنامه‌های توسعه‌ای بانک تجارت برای «ونیکی»/ افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی «ونیکی» برای اصلاح ساختار مالی

می متالز - بانک تجارت روز چهارشنبه (هفتم آبان‌ماه) در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران (ونیکی) برنامه‌های توسعه‌ای و افزایش سرمایه را اعلام کرد، در همین حال امروز افزایش سرمایه 150 درصدی «ونیکی» از محل سود انباشته تصویب شد.
تشریح برنامه‌های توسعه‌ای بانک تجارت برای «ونیکی»/ افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی «ونیکی» برای اصلاح ساختار مالی

به گزارش می متالز، نخستین همکاری بانک تجارت برای ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در شرکت سرمایه گذاری ملی (ونیکی) به وقوع پیوست.

در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران در روز چهارشنبه (هفتم آبان‌ماه)، این شرکت پس از پنج سال از محل سود انباشته، افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی را تصویب کرد، این افزایش سرمایه به‌منظور اصلاح ساختار مالی شرکت انجام می‌شود.

بر این اساس، سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران از ۷۰۰ میلیارد تومان به یک هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان افزایش می یابد مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های ومعادن، ارفع، کچاد، فالوم، چفیبر بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است که بخشی از این افزایش سرمایه همسو با این هدف انجام می‌شود.

آخرین افزایش سرمایه «ونیکی» سال ۹۳ انجام شده بود.

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران در نظر دارد در سال‌های آینده با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل آورده و انباشته را اعمال کند.

با توجه به قیمت تمام شده سرمایه‌گذار‌ های انجام شده این افزایش سرمایه به میزان ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.

توسعه فعالیت شرکت‌های زیر مجموعه، حفظ تنوع‌پذیری سرمایه‌گذاری‌های انجام شده از نوسان‌های قیمت ارز از جمله دلایل افزایش سرمایه «ونیکی» در سال‌های آینده خواهد بود.

عناوین برگزیده