تاریخ: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۰
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۱۳۹۶۵۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

کشف حدود ۴ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین

می متالز - فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از توقیف سه دستگاه خودرو حامل ۳ تن و ۹۰۰ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق از نوع سرب به ارزش بیش از ۳۱۲ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کشف حدود ۴ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین

به گزارش می متالز، سرهنگ مجید یگانه پور فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن، ماموران پاسگاه "پرکانلو" در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسائی دو دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب شدند.

او  با اشاره به اینکه ماموران این خودرو‌ها را در سطح حوزه استحفاظی روئیت و بلافاصله متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها مقدار ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه در یک عملیات دیگر نیز ماموران از یک انبار در روستای "نوشیروان" مقدار یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم سنگ معدن بلاصاحب را کشف و ضبط کردند، افزود : در این عملیات‌ها ۳ متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودرو‌های توقیف شده نیز راهی پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن کشف شده بیش از ۳۱۲ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد.

عناوین برگزیده