تاریخ: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۰
بازدید: ۲۵۰
کد خبر: ۱۳۹۷۰۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سنگ آهن مرکزی خوراک گندله سه چاهون را تامین می‌کند

می متالز - رضا فلاح مبارکه در بحث راه اندازی گندله سه چاهون و روشن شدن مشعل کارخانه در ۱۶ مهرماه و ادامه این برنامه برای رسیدن به مرحله نهایی و تولید گندله پخته شده تا ۱۰ آبانماه، بیان کرد: تمامی مجموعه هماهنگی های لازم به جهت تامین خوراک، برق و سایر بحث ها را برای تولید خوب و ارزش افزوده به کالا را انجام دهند.
سنگ آهن مرکزی خوراک گندله سه چاهون را تامین می‌کند

 سنگ آهن مرکزی خوراک گندله سه چاهون را تامین می‌کند

به گزارش می متالز، جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید ظهر امروز با حضور مدیر عامل، مدیران، معاونین و سرپرستان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در دفتر رضا فلاح مبارکه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی از سوی مدیران و سرپرستان تولید، آنالیز توقفات و موارد فنی کارخانه فرآوری،کارخانه آگلومراسیون، کارخانه فرآوری،کارخانه خردایش،معدن سه چاهون، راه اندازی گندله سه چاهون ارائه و پیرامون مباحث و مصوبات صورتجلسه قبلی کمیته بحث و تبادل نظر شد.

سپس رضا فلاح مبارکه ضمن تسلیت و ابراز ناراحتی از فوت ناگهانی ۲ تن از پرسنل شرکت سنگ آهن بیان کرد: تمام ما در مقابل این اتفاقات مسئولیم و هیچ توجیهی از هیچ کسی برای آن وجود ندارد، وظیفه همه مدیران،معاونین و سرپرستان نظارت به عملکرد پرسنل برای جلوگیری از احتمال وقوع چنین حوادثی است.

وی در بحث معدن سه چاهون با اشاره به اثرات مثبتی که با جدا شدن مجموعه فنی انجام گرفته،گفت: خوشبختانه هماهنگی با واحد فنی برای انجام کارهای فنی بیشتر شده و کارها نیز تسهیل یافته است، اما از آنجا که واحد فنی داخل مجموعه معدن است حتما باید هماهنگی هایی با مدیر معدن انجام گیرد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق از مدیران واحدهای مختلف شرکت خواست فعالیت های خود را اطلاع رسانی کنند و اظهار داشت: بسیاری کارها در مجموعه با استفاده از توان پرسنل به جهت کاهش هزینه ها و یا برای اولین بار انجام می گیرد و بیان نمی شود، واحد مرکز اطلاع رسانی شرکت آماده برای تهیه خبر یا ساخت مستندی برای اعلام آن است. مدیران واحدها در خصوص اقدامات و ایده هایی که انجام می گیرد اطلاع رسانی کنند تا پوشش خبری توسط مجموعه روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی شرکت انجام گیرد.

وی پیرامون ظرفیت خالی کارخانه خردایش با توجه به راه اندازی و تکمیل پروژه و پرعیاری سازی سنگ های دپو شده شرکت و منطقه برای تامین خوراک کارخانه آگلومراسیون بیان کرد: در این زمینه باید برنامه ریزی شود و با همکاری معاونت معدنی کمک به این واحد خواهیم کرد.

فلاح مبارکه در بحث راه اندازی گندله سه چاهون و روشن شدن مشعل کارخانه در ۱۶ مهرماه و ادامه این برنامه برای رسیدن به مرحله نهایی و تولید گندله پخته شده تا ۱۰ آبانماه، در خصوص نیروهایی که از واحد های مختلف شرکت به این سایت منتقل شدند، گفت: در این مسیر مجبور شدیم تعدادی نیروهای کارآزموده از واحد آگلومراسیون برای راه اندازی پروژه گندله بصورت موقت ارسال کنیم که با آمدن پیمانکار این تعداد نیرو به محل کار خود باز می گردند.

وی از تمام مجموعه شرکت خواست با توجه به برای راه اندازی گندله بصورت رسمی در آبانماه،هماهنگی های لازم به جهت تامین خوراک، برق و سایر بحث ها را برای تولید خوب و ارزش افزوده به کالا انجام گیرد.

عناوین برگزیده