تاریخ: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۱
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۱۳۹۷۱۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
برای اولین بار به صورت مجازی در میان شرکت‌ های بزرگ صنعتی انجام شد؛

کسب و تمدید گواهینامه های بین المللی نظام HSE شرکت فولاد خوزستان

می متالز - گواهینامه های بین المللی نظام HSE شرکت فولاد خوزستان برای اولین بار به صورت مجازی کسب و تمدید شدند.
کسب و تمدید گواهینامه های بین المللی نظام HSE شرکت فولاد خوزستان

به گزارش می متالز، عصر امروز ۷ آبان ماه ۱۳۹۹ در جلسه ای مجازی به ریاست دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور سلامت و بهداشت کارکنان مراسم اختتامیه ممیزی های نظام مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای بر اساس استانداردهای بین المللی مرجع ISO14001 (تمدید گواهی ویرایش٢٠١٥) و ISO45001 (کسب گواهی جدید ویرایش ٢٠١٨) با حضور تیم ممیزی شرکت SGS به سرممیزی دکتر افشین جهان بین برگزار شد.

محمود اکابر نماینده مدیرعامل در نظام مدیریت یکپارچه در این مورد اظهار کرد: شرکت فولاد خوزستان اولین شرکت بزرگ صنعتی است که این ممیزی ها را به صورت مجازی از تاریخ ۵ آبان ماه ١٣٩٩ به مدت سه روز و ۲۵ نفر روز ممیزی با مشارکت و همکاری مستقیم مدیریت های HSE و تضمین کیفیت و پشتیبانی واحدهای IT و آموزش و توسعه منابع انسانی با موفقیت کامل پشت سر گذاشت.

وی افزود: نتایج حاصل از تحلیل یافته‌های این ممیزی در جلسه اختتامیه ارائه و گواهینامه‌های بین‌المللی و بسیار با ارزش مذکور به مدت یک سال کسب و تمدید شد. این دستاورد بیانگر تعهد مدیریت ارشد شرکت فولاد خوزستان و جلب مشارکت همگانی به صورت حداکثری در همه فرآیندها و فعالیت های مرتبط با HSE است.

در پایان جلسه اختتامیه دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم ضمن تبریک کسب این دستاورد ارزشمند و تشکر از تیم ممیزان و پاسخگویی شایسته تمام رده‌های شرکت در این ممیزی گفت: کنجکاوی جزو نیازهای شناختی بشر است و همه‌ی ما، هم کنجکاویم و هم نیاز داریم که خود را از منظر چشم دیگران ببینیم و این ممیزی ها ارضاء‌کننده این نیاز سازمانی هستند.

وی ارائه گزارش توسط ممیزان آگاه و بدون سوگیری و قضاوت را هدیه‌ای ارزشمند برای شرکت فولاد خوزستان دانست و از طرف مدیرعامل شرکت از تیم ممیزی و همه پاسخگویان تشکر و قدردانی کرد.

مخبر دزفولی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در ادامه تیم‌ های تخصصی برای پیگیری موارد مطرح شده در گزارش نهایی ممیزان تشکیل خواهد شد.

عناوین برگزیده