تاریخ: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۴
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۱۴۰۴۸۴
سرویس خبر : انرژی

اجرای ۱۱ طرح برقی در خراسان‌جنوبی

می متالز - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان‌جنوبی گفت: با همت کارکنان این شرکت در یک ماه گذشته، ۱۱ طرح صنعت برق برای ارائه خدمات بهتر به مشترکان در استان اجرا شد.
اجرای ۱۱ طرح برقی در خراسان‌جنوبی

به گزارش می متالز، مهدی دادگر اظهار کرد: در شهرستان‌های قاین و نهبندان هر کدام دو طرح و در شهرستان‌های بشرویه، سرایان، فردوس و زیرکوه هر کدام یک طرح اجرا شده است.

 وی افزود: این طرح‌ها شامل اجرای شبکه فشار ضعیف هوایی روستای حاجی‌آباد بیرجند، کاورگذاری پست خطوط فشار متوسط نهبندان، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستای پهنایی و جابه‌جایی شبکه برق به حاشیه معبر در روستای جزنان بخش مرکزی قاین، احداث شبکه روشنایی معابر حاجی‌آباد زیرکوه، اصلاح و سرویس شبکه برق سرایان و تامین برق مشترک به روش خط گرم فرمان از دور در بشرویه است.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان‌جنوبی گفت: این طرح‌ها با هدف پایداری شبکه‌های برق، کاهش خاموشی‌های احتمالی و حداقل کردن هزینه‌های نگهداری شبکه اجرا شده است.

دادگر تاب‌آوری شبکه در شرایط سخت زمستان، افزایش ایمنی مشترکان، رفع نقاط تاریک و معضل‌دار معابر شهری و روستایی، رفع افت ولتاژ و کاهش تلفات برق را از دیگر اهداف اجرای این طرح‌ها برشمرد.

عناوین برگزیده