تاریخ: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۲۱
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۱۴۰۹۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بورس تهران:

تغییر ویترین بورس تهران

می متالز - مدیرعامل بورس تهران درباره شایعات تغییر فرمول نمادهای تاثیر گذار در شاخص گفت: هیچ تغییراتی در این فرمول صورت نگرفته و کماکان همانند گذشته است.
تغییر ویترین بورس تهران

تکذیب تغییر در فرمول نمادهای تاثیر گذار در شاخص

به گزارش می متالز، امروز سایت TSETMC «شرکت مدیریت فناوری بورس تهران» با تغییراتی آغاز به فعالیت کرد و حتی شایعاتی نیز درباره ایجاد تغییر فرمول نمادهای تاثیر گذار در شاخص در فضای مجازی مطرح و اعلام شد این تغییرات از سوی سازمان بورس اعلام شد.

در این باره علی صحرایی مدیرعامل بورس تهران درباره شایعات تغییر فرمول نمادهای تاثیر‌گذار در شاخص اظهار کرد: هیچ تغییراتی در این فرمول صورت نگرفته و کماکان همانند گذشته است.

مدیرعامل بورس تهران افزود: تغییر این فرمول نیازمند مصوبه کمیته شاخص است و فرایندهای آن باید طی شود و شایعات در این باره کذب است.

همچنین روح الله دهقان مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس نیز درباره جایگزینی نمادهای پرتراکنش به جای نمادهای پربیننده در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: این تغییر علت خاصی ندارد و با توجه به بازخوردهایی که از بازار داشتیم این تغییر اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس گفت: بخشی وجود دارد که از طریق آن بازخوردهای مردمی درباره سایت و تغییراتی که خواستار آن هستند را دریافت می کنیم بنابراین فضا به گونه ای بود که این تغییر، اطلاعات بهتری را در اختیار مردم قرار دهد.

وی تصریح کرد: نمادهای پربیننده ارزش خاصی ندارد اما نمادهای پرتراکنش نشان می دهد کدام نمادها تعداد معاملات بیشتری دارند به همین دلیل این تغییر اعمال شد.

عناوین برگزیده