تاریخ: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۰۲
بازدید: ۴۵۶
کد خبر: ۱۴۱۱۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تولید سیمان سفید با بالاترین درجه سفیدی در کشور در مجموعه سیمان استهبان

می متالز - با تولید سیمان سفید با بالاترین درجه سفیدی در کشور در مجموعه شرکت سیمان سفید استهبان، موفقیتی دیگر در این واحد تولیدی به ثبت رسید.
تولید سیمان سفید با بالاترین درجه سفیدی در کشور در مجموعه سیمان استهبان

به گزارش می متالز، در ادامه روند رو به رشد در تولید سیمان سفید با بالاترین کیفیت و درجه خلوص، این شرکت موفق شد سیمان فوق سفید تولید کند.

مهرزاد پورکریم مدیرعامل شرکت سیمان استهبان گفت: همانطور که قبلاً اعلام کردیم  این مجموعه با اعمال آخرین متدهای تولید سیمان سفید به دنبال تولید محصولاتی با بالاترین سطح کیفیت است. پورکریم افزود: در شرکت سیمان سفید استهبان مطالعات انجام شده مطابق نیاز بازارهای روز منطقه و جهان و همچنین با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان انجام شده است تا بتوانیم حضوری موفق در بازارهای بین المللی داشته باشیم.

وی بیان داشت: تولید سیمان فوق سفید با درجه سفیدی ۹۴/۳۵ درصد یک موفقیت چشم گیر است که شرکت سیمان سفید استهبان برای اولین بار در کشور به آن دست یافته است.

مدیر عامل سیمان استهبان گفت: کارخانه سیمان سفید استهبان تولید با بالاترین کیفیت را در دستور کار قرار داده که این امر توان رقابتی آن با تولیدکنندگان صاحب نام دنیا را بالا خواهد برد.

وی در پایان خاطر نشان کرد، آینده ای روشن در انتظار مجموعه سیمان سفید استهبان است و این مهم با تلاش و پشتکار همه مدیران و کارگران متعهد آن اتفاق خواهد افتاد.

عناوین برگزیده