تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۳
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۱۴۱۳۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس‌جمهوری:

سیاست حفظ ارزش پول ملی و کمک به تولید و رشد اقتصادی پیگیری می‌شود

می متالز - رئیس‌جمهوری گفت: در شرایط رو به بهبود اقتصادی، دولت با اتخاذ سیاست‌های متناسب مالی و مهار و هدایت نقدینگی به سمت تولید و توسعه سرمایه‌گذاری، حفظ ارزش پول ملی و کمک به تولید و رشد اقتصادی کشور را با قوت دنبال می‌کند.
سیاست حفظ ارزش پول ملی و کمک به تولید و رشد اقتصادی پیگیری می‌شود

سیاست حفظ ارزش پول ملی و کمک به تولید و رشد اقتصادی پیگیری می‌شود - بورس  امروز

به گزارش می متالز، حسن روحانی، امروز (یکشنبه، ۱۸ آبان‌ماه) در نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گفت: اینک فرصتی برای دولت آینده آمریکا پیش آمده است که اشتباه‌های گذشته را جبران کند و با احترام به قواعد جهانی، به مسیر پایبندی به تعهدهای بین‌المللی بازگردد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران، همواره به تعهدهای خود در صورت رعایت مسوولانه از سوی همه اطراف تعهد، پایبند بوده و همکاری سازنده با جهان را راهبرد خود می‌داند.

رئیس‌جمهوری با تأکید بر پیروزی مقاومت ملت ایران در جنگ اقتصادی تحمیل‌شده توسط دولت آمریکا، تصریح کرد: مردم ایران با مقاومت قهرمانانه خود در برابر جنگ تحمیلی اقتصادی، اثبات کردند که سیاست فشار حداکثری آمریکا محکوم به شکست است.

روحانی عنوان کرد: اینک زمان آن است که در سایه همکاری و هم‌افزایی ایران و همسایگان، شاهد ارتقای امنیت و توسعه در منطقه باشیم و مسیر ثبات و رشد اقتصادی کشور، با قوت و سرعت هرچه بیشتر، پیموده شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اقتصادی دولت تأکید کرد: در شرایط رو به بهبود اقتصادی، دولت با اتخاذ سیاست‌های متناسب مالی و کنترل و هدایت نقدینگی به سمت تولید و توسعه سرمایه‌گذاری، حفظ ارزش پول ملی و کمک به تولید و رشد اقتصادی کشور را با قوت دنبال می‌کند.

رئیس‌جمهوری همچنین در این نشست، وزیر امور اقتصاد و دارایی را مکلف کرد همسو با ارتقای انضباط مالی و بودجه‌ای، فروش سهام و دارایی‌های مازاد دولتی و انتشار اوراق بدهی دولت را طبق برنامه مصوب ادامه دهد.

عناوین برگزیده