تاریخ: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۲
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۱۴۱۴۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه:

لیدر‌های بازار در هفته پیش‌رو

می متالز - کارشناس بازار سرمایه گفت: گروه بانکی و خودرویی در هفته آینده پیشتاز بازار خواهند بود، اما این به معنی ریزش بازار در سایر گروه‌ها نیست و سایر گروه‌ها نیز با رشد همراه خواهند بود.
لیدر‌های بازار در هفته پیش‌رو

لیدر‌های بازار در هفته پیش رو

به گزارش می متالز، ابوالقاسم آقادوست اظهار کرد: با تعیین تکلیف انتخابات آمریکا زمینه برای تغییر روند بازار در حال مساعد شدن است.

کارشناس بازار سرمایه افزود: همچنین به دلیل اینکه قیمت سهام بسیار کاهش یافته و هیجان زیاد در کاهش قیمت ایجاد شده، همه موارد آماده برگشت قیمت‌ها است.

وی با بیان اینکه بازار آماده برگشت بخشی از کاهش قیمت‌ها است، گفت: این موضوع فارغ از این است که چه فردی رئیس جمهور آمریکا شود.

مدیرعامل کارگزاری سهم آشنا خاطرنشان کرد: جو حاکم بر بازار این است که با انتخاب بایدن دلاری‌ها کمتر رشد می‌کنند و خودرویی‌ها و بانکی‌ها موقعیت بهتری خواهند داشت، اما واقعیت این است هر فردی که انتخاب شود پس از مدت زمان کوتاهی بازار به تعادل می‌رسد و انتخابات آمریکا را فراموش خواهد کرد و توجه به سمت ارزنده بودن سهم‌ها و یا قیاس با بازدهی مابقی بازار‌ها مطرح می‌شود و چشم انداز بازار را تعیین می‌کنند.

آقادوست با بیان اینکه بعید است انتخابات آمریکا تاثیر زیادی بر چشم انداز بلندمدت بازار داشته باشد، بیان کرد: ساختار اقتصادی کشور آسیب زیادی دیده به واسطه تحریم دیده وبا کاهش ارزش پول ملی بسیاری از سهم‌ها اصلاح کردند و به همین دلیل آینده بازار مثبت است.

وی درباره لیدر‌های بازار در هفته پیش رو تصریح کرد: گروه بانکی و خودرویی در هفته آینده پیشتاز بازار خواهند بود، اما این به معنی ریزش بازار در سایر گروه‌ها نیست و سایر گروه‌ها نیز با رشد همراه خواهند بود.

کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: اصلاح قیمتی در بازار بیش از اندازه صورت گرفته و فضا برای بازدهی بیشتر آماده است.

عناوین برگزیده