تاریخ: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۶
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۱۴۱۵۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رضاخواه مطرح کرد:

بودجه شرکت‌های دولتی در مجلس بررسی شد/ ارسال این لایحه به دیوان محاسبات

می متالز - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن اشاره به بررسی بودجه شرکت‌های دولتی با حضور رئیس مجلس گفت: این لایحه برای بررسی بیشتر به دیوان محاسبات ارسال می‌شود تا طی ۲۰ روز گزارش آن را به ما ارائه کنند.
بودجه شرکت‌های دولتی در مجلس بررسی شد/ ارسال این لایحه به دیوان محاسبات

مجتبی رضاخواه

به گزارش می متالز، مجتبی رضاخواه عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به ارسال لایحه بودجه شرکت‌های دولتی طی هفته گذشته توسط دولت به مجلس شورای اسلامیگفت: برای بررسی این لایحه دیروز جلسه‌ای با حضور دکتر قالیباف رئیس مجلس و حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس تصریح کرد: براساس تصمیم اخذ شده، لایحه بودجه شرکت‌های دولتی برای بررسی به دیوان محاسبات ارسال می‌شود و دیوان هم طی مدت زمان 20 روز گزارش آن را به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات اعلام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پروسه بررسی بودجه شرکت های دولتی در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات یک ماه زمان خواهد برد، تاکید کرد: ما در مدت زمان یک ماه بودجه شرکت‌های دولتی را در کمیته‌های مختلف خود بررسی کرده و بعد از دریافت نظر دیوان محاسبات و جمع‌بندی نهایی، لایحه بودجه شرکت‌های دولتی به همراه گزارش آن به دولت ارسال خواهد شد.

عناوین برگزیده