تاریخ: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۰۶
بازدید: ۴۸۲
کد خبر: ۱۴۱۵۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کسب رضایت مشتریان؛ اولویت بیمه ملت

می متالز - با هدف تمرکززدایی از مراکز ارائه خدمات صدور و خسارت و برای ارائه خدمات مطلوب به شبکه فعال بیمه ملت و با توجه به وسعت استان تهران و تجمیع پرتفوی کشوری صنعت بیمه در این استان و استان‌های مجاور، بیمه ملت اقدام به توسعه شعب فیزیکی کرده است.
کسب رضایت مشتریان؛ اولویت بیمه ملت

به گزارش می متالز، مدیرعامل شرکت بیمه ملت در مراسم افتتاحیه مجتمع خدمات بیمه‌ای غرب تهران با اشاره به اهمیت رضایت مشتری به‌عنوان یکی از اولویت‌های بیمه ملت گفت: لازمه افزایش پرتفوی و ماندگاری مشتریان، رضایت مشتری است که با ایجاد شعب جدید و پرداخت به‌موقع خسارت می‌توان به این مهم دست پیدا یافت.

 مدیرعامل بیمه ملت راه‌اندازی مجتمع خدمات بیمه‌ای بیمه ملت در غرب استان تهران را به‌منظور ارائه بهتر خدمات به نماینده‌ها ذکر کرد و گفت: این مجتمع با صدور در تمامی رشته‌های بیمه‌ای نسبت به پرداخت خسارت به‌ویژه خسارت جانی فعالیت خواهد کرد. وی راه‌اندازی مجتمع غرب تهران را در جهت شکوفایی بیمه ملت، ارتقای پرتفوی و ارائه خدمات مطلوب دانست و اظهار کرد: این گام، بسیار خوب طرح‌ریزی ‌شده و با توجه به مصوبه هیات‌مدیره به‌زودی راه‌اندازی شعبه‌ در استان‌های استراتژیک را نیز شاهد خواهیم بود. دلفراز با تاکید بر اینکه مجتمع تخصصی غرب تهران با استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای برنامه‌های استراتژیک شرکت گام برمی‌دارد، بیان کرد: هدایت و راهبری امور مربوط به شعبه، حفظ مشتریان موجود، تلاش موثر در جهت شناسایی بازار و جذب مشتریان جدید از جمله فعالیت‌هایی است که در این مجتمع به انجام می‌رسد. وی همچنین اهمیت مدیریت ریسک، افزایش پرتفوی سودآور و کنترل ضریب خسارت را برشمرد و افزود: ارائه نرخ‌های کارشناسی به‌موقع و مناسب مشتریان با هماهنگی واحدهای فنی، ارزیابی دقیق خسارت‌ها و... از وظایفی است که انتظار می‌رود این مجتمع بتواند به‌خوبی از عهده آن برآید. مدیرعامل بیمه ملت به اهمیت ایجاد فضایی مناسب برای حرکت شبکه فروش به‌سوی رشد و شکوفایی اشاره و بیان کرد: مجتمع تخصصی بیمه ملت در غرب تهران، با توجه به موقعیت مکانی و دسترسی آسان در کمترین زمان ممکن و بهترین کیفیت به مشتریان و بیمه‌گذاران خدمات مطلوبی ارائه خواهد داد و امیدواریم سبب انجام کارها با سرعت و رضایت بیشتری باشد. وی در همین خصوص ادامه داد: باهدف ارائه خدمات و توضیحات بیشتر به مشتریان حضوری، در این مجتمع کارشناسان آماده سرویس‌دهی و پاسخگویی به شبکه فروش و مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت