تاریخ: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۱
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۱۴۲۲۲۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

تولید مواد معدنی در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد افزایش یافت

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تولید مواد معدنی در چهارمحال و بختیاری در سال جاری ۳۰ درصد افزایش یافت.
تولید مواد معدنی در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد افزایش یافت

به گزارش می متالز، سجاد رستمی با اشاره به اینکه تولید مواد معدنی در چهارمحال و بختیاری در سال جاری ۳۰ درصد افزایش یافت، اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده بیش از شش معدن در این استان به چرخه تولید بازگشت که نقش مهمی در افزایش تولید مواد معدنی در این استان داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارمحال و بختیاری ۱۸۶ معدن وجود دارد که که برای حدود یک هزار و۵۳۳ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: سنگ لاشه، سنگ‌نما، سیلیس، سنگ گچ، خاک نسوز، سنگ‌های تزئینی و مواد اولیه سیمان را از مهمترین مواد معدنی است که از معادن چهارمحال و بختیاری استخراج می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در حال حاضر سالانه بیش از پنج میلیون تن مواد معدنی از معادن این استان استخراج می‌شود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد