به گزارش می متالز، هنگامی که افراد تصوری از آینده استخراج معدن دارند؛ هر شخصی، ایده متفاوتی دارد. از آنجا که افکار عمومی، استخراج را یک صنعت قدیمی، کثیف، خطرناک و دارای مناقشه زیست محیطی می دانند بنابراین، شرکت ها دو راه نوآوری یا راکد را پیش رو دارند.
بر اساس گزارشی از IBM با عنوان پیش بینی آینده معدن، شرکت های معدنی مجبور هستند مدل های تجاری سخت و آهنی از گذشته را از دست بدهند و به شرکتی سیال، انعطاف پذیر و چابک تبدیل شوند که آماده فرصت هستند. در همان زمان، بسیاری از فعالیت های اصلی معادن، فعالیت ها و صلاحیت ها از رویه عملی امروز انجام خواهد شد. گاهی این سوال مطرح می شود که چه چیزی متفاوت خواهد بود؟ و گاهی، چه کارهایی بهتر است انجام بدهیم؟
ویژگی های زیر ترکیبی از بهترین و درخشان ترین روش ها در استخراج معدن است. ما آنچه را که باید برای آینده استخراج مورد بحث، بررسی، پیشرفت و ساخت قرار گیرد را نقد می کنیم:
از لحاظ تاریخی، شرکت های معدنی، رشد تولید را با هزینه بهره وری بر اساس حجم و هزینه، دنبال می کردند؛ خب، الان زمان یک تغییر است.
مدل های جدید تجاری، بایستی هم برای سازمان و هم برای مشتری بر روی ارزش تمرکز کنند. شرکت های معدنی، برای ایجاد استحکام مالی تأمین کنندگان، شرکا و مشتریان باید روی تنظیم مجدد روابط تمرکز کنند. در عوض، این، روابط سودمند طولانی مدت را فراهم می کند که شرکت ها را قادر می سازد فقط از روابط تجاری کالا فراتر روند.
شرکت ها باید:
مدیریت مناسب دارایی، اولویت های متناقض استفاده از دارایی و مراقبت از دارایی، فرصت های عملکرد کوتاه مدت و پایداری بلند مدت و بین سرمایه گذاری های سرمایه ای و هزینه های عملیاتی، خطرات و عملکرد را در نظر گرفته و بهینه می کند.
در آینده، شرکت ها به یک چشم انداز و رویکرد احیا شده برای مدیریت دارایی نیاز دارند. شرکت ها باید تمام چرخه عمر مدیریت دارایی را مشاهده کنند و دید گسترده تری نسبت به کلاس های دارایی و نحوه رفتار و کمک متفاوت هر یک از آنها داشته باشند.
شرکت ها باید:
طبق مطالعه ای که در استرالیا صورت گرفته است؛ شرکت های معدنی در ارزیابی استانداردهای حاکمیت شرکتی در مقایسه با سایر بخش های صنعت از بدترین عملکردها برخوردار هستند.
آینده استخراج معادن، باعث بهبود استفاده از امکانات دولت و کارگران برای ایجاد تغییر و بهبود شرایط خواهد شد. شرکت ها استراتژی های جدیدی را برای همکاری بین بخش ها، مناطق جغرافیایی، مراحل زنجیره تامین، شرکا، مشتریان و تامین کنندگان اتخاذ می کنند که برای ایجاد چابکی شرکت حیاتی خواهد بود.
شرکت ها باید:
اکنون زمان آن فرا رسیده است که صنعت معدن برای ایجاد تغییرات اساسی در جامعه و همچنین بهبود هزینه ها و جذب استعدادهای جدید تصمیمی موثر در زمینه انرژی و محیط زیست اتخاذ کند. برنامه ها و فن آوری های جدید بیشتر برای مدیریت مواد مصرفی مانند کربن، آب و سوخت از انتهای دیگر اجرا می شوند. دوستدار محیط زیست یا "سبز شدن" چیزی فراتر از یک ترفند بازاریابی نخواهد بود.
شرکت ها باید:
اگرچه، تقریباً همه می دانند اتوماسیون، آینده استخراج است؛ اما بیشتر معادن، هنوز با رویکرد بومی سازی اداره می شوند. ایده، پشت مکان های از راه دور انتقال مراکز کنترل به مکانی متمرکز است که در آن می توان عملکرد استخراج را در سایت ها و مکان ها اندازه گیری کرد. این اجازه می دهد تا معیارها و فرآیندهای اندازه گیری استاندارد و به طور جهانی پذیرفته شوند.
شرکت ها باید: