تاریخ: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۱
بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۱۴۲۶۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شناسایی 845 واحد صنفی فاقد پروانه کسب در قزوین

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از ابتدای امسال، ۲۰ انتخابات برای اتحادیه‌های استان قزوین برگزار و ۸۴۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در استان شناسایی شده است.
شناسایی 845 واحد صنفی فاقد پروانه کسب در قزوین

به گزارش می متالز، عزیزالله افضلی در نشست کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی استان، افزود: پنج اتاق اصناف و بیش از ۴۰ هزار واحد صنفی در کل استان مجوز فعالیت دریافت کرده اند که از این تعداد، ۳۵ هزار واحد مشغول به فعالیت هستند.

وی در ادامه از برگزاری ۲ جلسه کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی استان با ۳۳ مصوبه در سال ۹۹ خبر داد و گفت: با توجه به شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی و شیوع ویروس کرونا جلسات این کمیسیون براساس دستور استاندار قزوین و به صورت مستمر و براساس ضرورت با حضور خود استاندار برگزار می‌شود.

افضلی با تاکید بر نظارت مستمر و هوشمند بر بازار، افزود: با توجه به نوسانات قیمت ارز، بسیاری از سودجویان به فکر اختلال در بازار با احتکار و گرانفروشی کالاها هستند که باید با هوشیاری دستگاه‌ها و اقدام به موقع جلوی برهم خوردن نظم بازار گرفته شود.

در ادامه این جلسه، گزارشی از وضعیت سازمان‌های صنفی استان، عملکرد اتحادیه‌های صنفی در خصوص رعایت و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، وضعیت مالی سال ۱۳۹۸ اتاق اصناف و اجرای مصوبات ستاد کرونای استان در حوزه املاک مسکونی و...ارایه شد.

عناوین برگزیده