تاریخ: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۴۴
بازدید: ۴۳۰
کد خبر: ۱۴۲۷۷۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

اعلام برندگان قرعه‌کشی ایران خودرو

می متالز - قرعه‌کشی هفتمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو روز گذشته برگزار شد و برندگان قرعه‌کشی پژو ۴۰۵ اس‌ال ایکس و ۴ محصول دیگر ایران خودرو مشخص شدند. بر این اساس هفتمین مرحله از قرعه‌کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در محل این شرکت انجام شد.
اعلام برندگان قرعه‌کشی ایران خودرو

به گزارش می متالز، آنچه مشخص است این قرعه‌کشی نیز همچون فروش فوق‌العاده‌های قبلی ایران خودرو با استقبال زیادی از مشتریان مواجه بود؛ مشتریانی که رئیس انجمن خودروسازان چند روز پیش در مصاحبه‌ای ۸۰ درصد آنها را فروشنده خوانده و اظهار کرده بود که این افراد با نیت سرمایه‌گذاری در بازار خودروی ایران حضور پیدا می‌کنند.

در این قرعه‌کشی اما ۱۹۹ هزار و ۱۶۶ نفر متقاضی خودرو راناپلاس بودند که ۱۵۰۰ نفر به‌عنوان برنده و ۷۵۰ نفر به‌عنوان نفرات رزرو انتخاب شدند. همچنین خودروی پژو ۲۰۷ دنده دستی دارای ۷۷۳ هزار و ۹۲۵ متقاضی بود که ۳ هزار نفر به‌عنوان برنده و ۱۵۰۰ نفر به‌عنوان رزرو شناخته شدند. سمند سورن پلاس خودروی دیگر این قرعه‌کشی با استقبال ۴۶۹ هزار و ۵۰۰ نفری مواجه شده بود که ۱۰۰۰ نفر برنده و ۵۰۰ نفر رزرو انتخاب شدند. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز در این قرعه‌کشی بین ۹۴۲ هزار و ۸۰۵ نفر متقاضی قرعه‌کشی شد که ۱۵۰۰ نفر برنده و ۷۵۰ نفر رزرو انتخاب شدند. برندگان قرعه‌کشی پژو ۴۰۵ اس ال ایکس نیز در این قرعه‌کشی ۲ هزار نفر بودند که از بین یک میلیون و ۲۰۴ هزار و ۱۹۷ نفر انتخاب شدند و ۱۰۰۰ نفر نیز به‌عنوان نفرات رزرو شناخته شدند. شایان ذکر است در این طرح فروش خودروی پژو ۴۰۵ SLX با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۱۰ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان، سورن پلاس با قیمت ۱۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دستی (پانوراما) ۱۹۹ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان و راناپلاس با قیمت ۱۷۹ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان با موعد تحویل ۹۰ روزه به متقاضیان فروخته می‌شود.

عناوین برگزیده