تاریخ: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۳۳
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۱۴۳۱۴۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بازدید مسوولان قضایی از شرکت ملی سرب و روی زنجان/ حمایت دستگاه قضائی از تولید و اشتغال

می متالز - مدیر کل دادگستری استان زنجان گفت: حمایت دستگاه قضائی از تولید و اشتغال، صرفا در جهت توسعه تولید و عمل به فرامین رهبری است.
بازدید مسوولان قضایی از شرکت ملی سرب و روی زنجان/ حمایت دستگاه قضائی از تولید و اشتغال

به گزارش می متالز، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در بازدید از شرکت ملی سرب و روی زنجان در نهمین  جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان که در سالن جلسات این شرکت و با حضور اعضای ستاد و اعضای هیات مدیره شرکت سرب و روی برگزار شد، اظهار داشت: برای مقابله با جنگ تمام عیار دشمنان علیه جمهوری اسلامی تکیه بر ظرفیت‌های داخل و اتکاء به اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش کشور که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

رئیس ستاد مقاومتی دادگستری استان زنجان با بیان اینکه شرکت ملی سرب و روی زنجان یکی از شرکت‌های مهم به لحاظ نوع تولید و  ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر به طور مستقیم  است، تصریح کرد: در گذشته شرکت سرب و روی با مشکل تامین انرژی و سوخت مواجه بود که با حمایت مسئولان استان و دستگاه قضایی این مشکل با تغییر نوع سوخت از مازوت به گاز برطرف شد و ما امروز با افزایش ۱۵ درصدی تولید مواجه هستیم که اقدامی بسیار ارزشمندی است. 
وی با اشاره به اینکه شرکت سرب و روی زنجان در گذشته نگرانی‌هایی در حوزه زیست محیطی داشت که با تلاش و مجاهدان مسئولین امروز شاهد رفع ۱۰۰ درصدی این نگرانی و رعایت مسائل بهداشتی و زیست محیطی از سوی شرکت هستیم.  

صادقی نیارکی اظهار کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در سال جهش تولید با تمام توان  در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغال تلاش خواهد کرد.

وی بابیان اینکه یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی، حمایت همه جانبه از تولید و اشتغال است و این کمک‌ها برای اشخاص و جریان‌های خاص نیست، بلکه صرفا حمایت از تولید و عمل به فرامین مقام معظم رهبری است و این امر یک وظیفه و تکلیف است. 
 وی در ادامه افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از ۱۵۰ واحد تولیدی حمایت حقوقی  کرده و این حمایتها در ادامه با قوت نیز به عمل خواهد آمد.
در ابتدای این جلسه ضمن تشکر و خیر مقدم به رئیس کل  دادگستری استان و دادستان مرکز استان و اعضای ستاد با ارائه گزارشی گفت: شرکت ملی  سرب و روی در سال 1398 نسبت به سال 1397  افزایش ۶۲ درصدی داشته و در هفت ماهه سال جاری با وجود تعطیلی ۸۰ روزه شرکت به دلیل 4 هزار تن تولید داشته است.

عناوین برگزیده