تاریخ: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۷
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۱۴۳۱۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مجری طرح ایجاد زیربناها در معادن:

زیرساخت‌های معادن تقویت می‌شود

می متالز - مجری طرح ایجاد زیربناها در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور گفت: زیرساخت‌های راه و برق برای معادن تقویت می‌شود.
زیرساخت‌های معادن تقویت می‌شود

به گزارش می متالز، داریوش دیودیده ظهر شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی چهار طرح معدنی استان بوشهر در دشتی اظهار داشت: این استان در حوزه معادن دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید از این فرصت در راستای درآمدزایی، ارزش افزوده و صادرات استفاده شود.

وی به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توسعه معادن استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: شش طرح مطالعاتی در راستای جهش تولید و استفاده بهینه از معادن در استان بوشهر در دست اجرا است که تلاش داریم به زودی اجرایی شوند.

مجری طرح ایجاد زیر بناها در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور اظهار کرد: هشت کیلومتر مسیر دسترسی به چهار معادن در شهرستان‌های دشتی، تنگستان و دشتستان آغاز شده است که طی ۱۴ ماه اجرایی می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای استخراج، توسعه صنایع فرآوری و صادرات مواد معدنی، تاکید کرد: در این راستا برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت را در دستور کار داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال شاهد اجرای طرح‌های زیرساختی معادن در سه شهرستان دشتستان، دشتی و تنگستان هستیم که عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شده است.

سعید زرین‌فر از اجرای طرح مطالعات معادن شهرستان‌های دیر و کنگان خبر داد و افزود: برق‌رسانی و ایجاد مسیر دسترسی به معادن استان بوشهر با جدیت اجرا می‌شود.

عناوین برگزیده