تاریخ: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۶
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۱۴۳۳۹۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بیش از پنج میلیارد ریال به شبکه درمان بیجار کمک شد

می متالز - مدیر شبکه بهداشت و درمان بیجار از کمک پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی صاحبان معادن صبانور، کیمیا معدن سپاهان و زرین کند قره کند برای این شبکه خبر داد.
بیش از پنج میلیارد ریال به شبکه درمان بیجار کمک شد

به گزارش می متالز، امیر مرسا روز سه شنبه اظهار داشت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کووید۱۹ و نیاز به همیاری خَیرین سلامت در راستای تامین و تجهیزات مورد نیاز این بیماران، با همکاری مسوولین شهرستان، این مقدار کمک جذب شد.

وی افزود: مدیرعامل معدن صبانور با کمک سه میلیارد ریالی و مدیرعامل کیمیا معدن سپاهان با کمک ۷۵۰ میلیون ریالی در مرحله اول و واریز ۷۵۰ میلیون ریال دیگر در مرحله بعد از جمله کمک نقدی به این شبکه بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بیجار یادآور شد:  مدیر عامل معدن زرین قره کند هم در خصوص تامین، تجهیز و ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی مجموعه بهداشت و درمان بزودی یک میلیارد ریال به حساب شبکه واریز خواهد کرد.

او تاکید کرد: نظر به شرایط بحرانی شیوع کرونا و کمبود تجهیزات پزشکی و درمانی در بخش ایزوله عفونی بیمارستان با هدف ارائه خدمات مطلوب تر نیازمند یاری سبز خَیرین سلامت در این برهه از زمان است.

مرسا گفت: همشهریان می‌توانند کمک‌ها، نذورات و خیرات جاریه خود را به شماره‌ شبا IR۴۰۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۲۷۷۸۴۴۶۶۶ نزد بانک رفاه کارگران به نام خیرین شبکه بهداشت و درمان بیجار واریز کنند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد و در حال حاضر ۲۳ نفر در بیمارستان امام حسین (ع) به علت بیماری کووید - ۱۹ بستری هستند.

عناوین برگزیده