تاریخ: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۰۶
بازدید: ۳۰۶
کد خبر: ۱۴۳۴۶۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شهروز شجاعی اولین مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس شد

می متالز - شهروز شجاعی با موافقت مدیرعامل سازمان نوسازی و توسعه معادن و صنایع معدنی ایران به عنوان مدیرعامل شرکت تأمین و توسعه زیرساخت خلیج فارس منصوب شد.
شهروز شجاعی اولین مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس شد

به گزارش می متالز، با موافقت غریب‌پور مدیرعامل سازمان نوسازی و توسعه معادن و صنایع معدنی ایران و پیگیری همتی استاندار هرمزگان در ‌تصدی مسئولیتها توسط نیروهای بومی، شهروز شجاعی به عنوان اولین مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس منصوب شد.

شجاعی دانش اموخته تخصصی زمین شناسی در مقطع دکترا بوده و قبل از این در مناصبی همچون عضو هیات مدیره و مشاور ارشد اجرایی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، عضو هیات مدیره و معاون مهندسی وبرنامه‌ریزی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان را در کارنامه دارد.

وی مدتی نیز مدیر دفتر حفاظت و بهره‌برداری منابع آب استان هرمزگان، رئیس اداره آب شهرستانهای بندرلنگه، بستک و پارسیان و مدیرعامل وعضو هیات مدیره شرکت عمران قشم بود.

شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس با مشارکت و سرمایه گذاری تعدادی از صنایع غرب بندرعباس و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس برای انجام پروژه‌های زیربنایی از جمله انتقال پساب فاضلاب بندرعباس به صنایع غرب این شهر شکل گرفته است.

عناوین برگزیده