تاریخ: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۴۶
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۱۴۳۵۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مجلس:

شستا در اقلید سرمایه‌گذاری می‌کند

می متالز - نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی از سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در حوزه کشاورزی و دامپروری در این شهرستان خبر داد.
شستا در اقلید سرمایه‌گذاری می‌کند

به گزارش می متالز، مسلم صالحی یکشنبه  افزود: باتوجه به ظرفیت بالای شهرستان اقلید در زمینه دامپروری و با رایزنی های مستمر با مدیران شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی برای سرمایه گذاری در شهرستان توانستیم نظر شرکت شستا را برای احداث یک گاوداری صنعتی ۶ هزار راسی جلب کنیم.

وی ادامه داد: در هفته گذشته نیز کارشناسان این شرکت برای جانمایی زمین به اقلید سفر کردند و امیدواریم تا دو هفته آینده با نهایی شدن محل احداث و نیز همکاری مسوولان شهرستان این امر شتاب پیدا کرده و بزودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح بزرگ صنعتی باشیم.

صالحی افزود: همچنین شستا درپی سرمایه گذاری جهت کشت شیرین بیان در اراضی منابع طبیعی شهرستان اقلید نیز هست که امیدواریم با همکاری مسوولان این پروژه نیز سریعتر عملیاتی شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: بنده معتقدم توسعه اقلید باید دورن زا باشد، یعنی بر اساس ظرفیت های داخلی شهرستان باشد.

شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی که به ‌اختصار شستا نامیده می شود شرکت هلدینگ  سرمایه‌گذاری متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است، که در زمینه مدیریت سرمایه‌گذاری، تجارت و بازرگانی،  مدیریت دارایی و مبادلات سهام شرکت‌ها، فعالیت می‌کند.

 شهرستان اقلید در ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد و دارای ۲ شهرک‌ صنعتی و نواحی صنعتی تیمارجان، حسن آباد، سده و خنجشت است.

عناوین برگزیده