به گزارش می متالز، سعید تخته چیان گفت: طبق گزارشات رسیده و مستنداتی که در شبکههای اجتماعی نیز منتشر شده، حضور امدادخودروهای متفرقه و بی نام و نشان در جاده ها، بزرگراهها و سطح شهرها همچنان رو به افزایش است و این مساله حتی در بسیاری از موارد زمینه سلب اعتماد مردم از شرکتهای اصلی ارائه دهنده خدمات امدادی را نیز فراهم کرده است.
تخته چیان گفت: هموطنان میتوانند جهت حصول اطمینان از رسمی بودن امدادگر یا خدمت رسان به آرم و علائم خودرو، لباس فرم و فاکتورهای ارائه شده به مشتری دقت کنند. همچنین پس از ثبت درخواست خدمت در شرکت امدادخودروسایپا، پیامک حاوی نام خدمت رسان، زمان درخواست و ... به شماره تلفن همراه آنها ارسال میشود.
وی افزود: در این میان، بازار فروش کارتهای اشتراک امداد از سوی این شرکتها نیز داغ است، در حالی که خریداران این کارتها پس از دریافت آن هیچگونه دسترسی به امکانات و خدمات شرکتهای مذکور نداشته و عملا برای «هیچ» هزینه پرداخت کرده اند.
قائم مقام مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا تصریح کرد: اگرچه شرکتهای امداد خودرو وابسته به خودروسازان بزرگ کشور، همواره در راستای اطلاع رسانی و اعتماد سازی به مشتریان و مردم گام برداشته اند، اما شرکتهای جعلی و متفرقه همچنان با ترفندهای گوناگون به فعالیت خود ادامه داده و سودجوییهای خود را دنبال میکنند.
شایان ذکر است با توجه به شیوع ویروس کرونا، شرکت امدادخودروسایپا نیز در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود و ارج نهادن به کمپین در خانه بمانید و رفاه حال هم میهنان، هزینه ایاب وذهاب خدمات خودرو درمحل را رایگان کرده است.
خدمات خودرو در محل شامل سرویسهای دوره ای، پنچرگیری، تعویض روغن، بازدید یا تعویض تسمه ها، تعویض لنت و برخی دیگر از خدمات تعمیری سبک است. هموطنان میتوانند برای دریافت خدمات با شمارههای ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس گرفته یا به نشانی اینترنتی www.emdadsaipa.com مراجعه کنند.