تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۲۵
بازدید: ۲۹۸
کد خبر: ۱۴۴۷۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد اعلام کرد:

الزام ثبت موجودی و ورود و خروج کالاها صرفا در سامانه جامع انبارها

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: با توجه به اینکه سامانه جامع انبارها و رصد و پایش جابجایی کالا در سطح کشور در بستر این سامانه، استقرار کامل یافته است، لذا از این به بعد صرفاً ثبت موجودی و ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها ملاک عمل بوده و اعلام موجودی خارج از بستر سامانه مزبور اعتباری نداشته و باعث رفع تکلیف قانونی صاحبان کالاهای مشمول اعلام موجودی نخواهد شد.
الزام ثبت موجودی و ورود و خروج کالاها صرفا در سامانه جامع انبارها

به گزارش می متالز، علمدار یزدی افزود: اعلام موجودی انبارها و مراکز نگهداری کالا به صورت دستی و خارج از فرآیندهای حاکم بر سامانه جامع انبار، علاوه بر موازی کاری باعث سوءاستفاده برخی از صاحبان کالا و عدم ثبت ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد: در این راستا با کلیه واحدهای تولیدی، انبارها و مراکز نگهداری کالا که تاکنون نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع انبارها اقدام نکرده‌اند یا صرفاً اطلاعات خود را ثبت و سایر فرآیندهای ضروری از جمله ثبت رسید/ حواله را به صورت کامل انجام نمی‌دهند، برخوردهای قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد