تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۳۹
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۱۴۴۹۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مصوبه دولت به «کنور» ابلاغ نشده است

می متالز - مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی صبا نور (کنور) از ابلاغ نشدن مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به این شرکت خبر داد.
مصوبه دولت به «کنور» ابلاغ نشده است

به گزارش می متالز، محمد کلانتر در خصوص مصوبه گفت: مصوبه شماره ۱۵۴ ستاد هماهنگی اقتصادی دولت طی نامه‌ای به وزرای محترم صمت و اقتصاد و دارایی ابلاغ شده است. این شرکت تاکنون از این بابت ابلاغیه ای نداشته است.

وی افزود: تنها بند از مصوبه مذکور که مربوط به فعالیت ها و عملیات این شرکت است مرتبط با ماده ۹ بوده که عنوان کرده است وزارت صمت مکلف است جهت عرضه مواد اولیه قبل از شمش (سنگ آهن، کنسانتره و گندله و آهن اسفنجی) را در بورس کالا نیز برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد: لیکن محصولات قابل فروش این شرکت تنها بخش کنسانتره و گندله آهن را در بر می‌گیرد‌. با عنایت به بند مذکور تا کنون هیچ ابلاغیه رسمی و ساز و کاری در این رابطه از طرف وزارت محترم صمت آماده و نهایی نشده و به تبع آن به این شرکت نیز ابلاغ نشده است.

کلانتر گفت: بنابراین در حال حاضر نمی‌توان مفروضات آتی از بابت تأثیر اجرای ابلاغیه مذکور را مشخص کرد. بدیهی است به محض دریافت ابلاغیه وزارت صمت برای اجرای مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و تعیین آثار اجرایی آن، بلافاصله نسبت به شفاف سازی اقدام و مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی تصریح کرد: همچنین در صورت وقوع رویداد با اهمیت مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس افشا می شود.

منبع: نبض بورس
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده