تاریخ: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۳
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۱۴۵۳۶۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سرپرست حوزه مقاومت بسیج ایمیدرو اعلام کرد:

تهیه و توزیع کمک های مومنانه بسیج ایمیدرو در جنوب تهران

می متالز - سرپرست حوزه مقاومت بسیج ایمیدرو اعلام کرد: این حوزه طی ماه های اخیر اقدام به تهیه و توزیع کمک های مومنانه در مناطق محروم جنوب تهران کرد.
تهیه و توزیع کمک های مومنانه بسیج ایمیدرو در جنوب تهران

تهیه و توزیع کمک های مومنانه بسیج ایمیدرو در جنوب تهران

به گزارش می متالز، سعید سوخته زار با اشاره به نگاه ویژه رئیس هیات عامل این سازمان برای اجرای برنامه های فرهنگی، معنوی و مومنانه حوزه بسیج گفت: این حوزه طی ماه های اخیر، در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از افرادی که در برابر شیوع ویروس کرونا، معیشتشان به خطر افتاده، کمک های مومنانه انجام داد.
وی ادامه داد: از جمله این اقدامات، تهیه 500 سبد کمک معیشتی (به ارزش 900 میلیون ریال)، 3 هزار عدد ماسک و 3 هزار بسته دستکش یکبارمصرف و توزیع آنها در مناطق محروم شهر تهران بود که با حمایت ها و مساعدت های دکتر غریب پور در تامین مالی صورت گرفت.
سوخته زار خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، توزیع کتاب در هفته دفاع مقدس و نیز برگزاری مسابقه کتابخوانی در هفته های دفاع مقدس و بسیج در میان کارکنان این سازمان، از دیگر اقدامات حوزه مقاومت بسیج ایمیدرو بوده است.
وی ادامه داد: همچنین، به مناسبت هفته بسیج، برنامه جذب اهدای خون کارکنان با همکاری سازمان انتقال خون و با هدف کمک به بیماران کرونایی، شنبه آینده در این سازمان انجام می شود.
سرپرست حوزه مقاومت بسیج ایمیدرو با اشاره به تشکیل گروه جهادی شهدای گمنام توسط شورای بسیج ایمیدرو، گفت: این اقدام در راستای دستور مقام معظم رهبری برای تشکیل گروه های جهادی جهت حمایت از نیازمندان، این گروه جهادی را تشکیل داد.
وی افزود: گروه جهادی مذکور در نظر دارد در کنار اجرای فعالیت های حوزه بسیج ایمیدرو، با استفاده از کمک های خیرانه مردمی، نسبت به تامین جهیزیه، تهیه مواد غذایی و بهداشتی (ماسک و ضدعفونی کننده)، تامین دارو برای افراد بی بضاعت مناطق جنوب تهران و نیز اعزام تیم پزشکی به این مناطق اقدام کند.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده