به گزارش می متالز، سید مهدی نقوی معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه با اعلام این خبر اظهار داشت: این ممیزی در بخشهای مدیریت کیفیت(ISO9001:2015)، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (ISO45001:2018)، مدیریت زیستمحیطی (ISO14001:2015)، مدیریت انرژی (ISO50001:2018)، مدیریت شکایات مشتریان(ISO10002:2018)، مدیریت رضایت مشتریان (ISO10004:2018) و مدیریت آموزش (ISO10015:1999)، مدیریت ریسک (ISO31000:2018) و مدیریت دانش (ISO30401:2018) برگزار گردید.
معاون تکنولوژی فولاد مبارکه با اشاره به اجرای این ممیزی در قالب یک تیم هشتنفره افزود: این تیم از شرکت SGS سوئیس به مدت 75 نفر روز از تاریخ 99/08/10 تا 99/09/05 فرآیند انجام ارزیابی را به عهده داشتند. با توجه به شرایط موجود ناشی از شیوع بیماری کرونا، ممیزی این دوره بهصورت مجازی و با برگزاری 148 جلسه انجام شد.
وی حوزههای تمرکز ممیزی خارجی شرکت فولاد مبارکه را در این دوره در قالب شش حوزه برشمرد:
نقوی در ادامه ضمن تبریک این موفقیت، به برگزاری بیش از 350 جلسه ممیزی داخلی و خارجی در دو ماه گذشته بهصورت مجازی اشاره کرد و از کلیۀ همکاران در واحدهای شرکت بابت مشارکت در این فرآیند تشکر نمود.
وی با تأکید بر اهمیت جاریسازی سیستمهای مدیریتی و نقش آنها در موفقیتهای شرکت فولاد مبارکه، خواستار ریشهیابی و رفع کلیۀ یافتههای بهدستآمده از فرآیند ممیزی در زمانبندی اعلامشده گردید.
عباس اکبری محمدی معاون نیروی انسانی و سازماندهی و سرپرست معاونت بهرهبرداری شرکت فولاد مبارکه نیز در اختتامیۀ ممیزی خارجی استانداردهای یکپارچۀ مدیریتی شرکت فولاد مبارکه ضمن ابراز تشکر از تیم ممیزی به جهت ارائۀ گزارش حوزههای بهبود، فرآیند ممیزی را از مهمترین رویکردهای یادگیری و مؤثر در چرخۀ بهبود مستمر عنوان کرد و با اشاره به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا از برگزاری بدون وقفۀ فرآیند ممیزی در سال جاری ابراز خرسندی نمود.