تاریخ: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۵۷
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۱۴۵۴۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید سرپرست سازمان صمت لرستان از واحدهای صنعتی شهرستان کوهدشت

می متالز - سرپرست سازمان صنعت، معدن تجارت استان لرستان به همراه معاون اقتصادی استاندار با حضور در شهرستان کوهدشت از ۱۰واحد صنعتی این شهرستان بازدید نمودند.
بازدید سرپرست سازمان صمت لرستان از واحدهای صنعتی شهرستان کوهدشت

به گزارش می متالز، سرپرست سازمان صمت لرستان عنوان کرد: کشتارگاه کوهستان (کشتار دام)، ماشین سازی نمونه، تیرچه صنعتی اسدی، شرکت مسکن بهسلز خرم کلات (تولید icf پاتل های بتنی)، پارسیان زاگرس تولیدی تن ماهی و کنسرو، گوهر لواه تولید محصولات لاستیکی و پلاستیکی، الکترو تابش تولید هیترو تولیدی پای مرغ رشیدی از واحد های بودند که از آن ها بازدید شد.

بختیار رازانی در حاشیه این بازدید افزود: کشتارگاه(دام) کوهستان خوشنام وند جز معدود کشتارگاهایی است که به علت بدهی بانکی با ۲۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت است، با توجه به بازدید بعمل امده از این کشتارگاه مقررشد با برنامه‌ریزی صحیح نسبت به استفاده بهینه از تمام ظرفیت واحد صنعتی استفاده شود.

وی تصریح کرد: در بازدید از ماشین سازی نمونه، این واحد با تولید سیلندر گاز تولیدات خود را به کشور عراق صادر می کند، مشکل اصلی واحد تامین مواد اولیه (ورق مورد نیاز )و کارت بازرگانی می باشد، به دلیل بدهی بانک‌های عامل داشته است با کارت بازرگانی شخص دیگری صادرات انجام می‌شود مقرر شد، علاوه بر تامین ورق، مشکل بررسی شود و در صورت لغو و عدم موانع قانونی، کارت بازرگانی به نام واحد صنعتی صادرشود.

سرپرست سازمان صمت لرستان گفت: پس از بازدید ناحیه صنعتی خوش نام وند و در نهایت جلسه‌ای با حضور صنعت گران جهت بررسی مشکل و و در صورت لزوم طرح در کارگروه ستاد تسهیل استان انجام شود، از مهمترین تصمیمات این جلسه مقرر شد شرکت شهرکهای صنعتی استان نسبت به احداث سپتیک ( تصفیه خانه فاضلاب) 50 مترمکعبی برای این ناحیه صنعتی احداث نماید.

عناوین برگزیده