تاریخ: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۴
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۱۴۵۷۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تداوم نظارت بر کالا و خدمات برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان در آذربایجان شرقی

می متالز - سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی ضمن اعلام آمادگی درگاه های مختلف دریافت گزارش های مردمی بر تداوم نظارت بر کالا و خدمات در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان تأکید کرد.
تداوم نظارت بر کالا و خدمات برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان در آذربایجان شرقی

به گزارش می متالز، یوسف پایدار با بیان اینکه همکاران حوزه بازرسی در سطح اصناف و بازار و بخش نظارت در خصوص رصد نحوه تولید و قیمت گذاری در واحدهای تولیدی با جدیت تلاش می کنند، گفت: شهروندان عزیز می توانند در مواجهه با تخلفات احتمالی صنفی در بخش کالا و خدمات گزارش های خود را از طریق 7 درگاه ارتباطی و سامانه دریافت شکایات مردمی به سازمان صمت اعلام نمایند.

وی با اشاره به آمادگی واحد نظارت و بازرسی جهت دریافت شکایت های حضوری مراجعین، افزود: سامانه تلفنی 124 به صورت 24 ساعته فعال بود و سایر سامانه ها اعم از سامانه تلفنی135 تعزیرات حکومتی، سایت www.124.ir و اپلیکیشن آپ نیز شکایات گزارش شده را ثبت و در کمترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی اقدام می نماید.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی ضمن تأکید بر نظارت براساس اولویت های کالایی اعلامی از طرف سازمان حمایت به صورت هفتگی، ادامه داد: با توجه به سهمیه 500 نفری استان در خصوص فعالیت ناظران افتخاری به عنوان بازوی سازمان در رصد و پایش قیمت ها و تخلفات احتمالی و همچنین انعکاس گزارش های مرتبط به معاونت نظارت و بازرسی، از ظرفیت ناظران نیز در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان بهره می بریم.

پایدار با قدردانی از همراهی اصناف و بازاریان با مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا در تعطیلی واحدهای صنفی خود و هماهنگی سازنده در راستای محدودیت های پیش بینی شده، گفت: شهروندان عزیز می توانند هرگونه گزارش های مرتبط با عدم رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا در حوزه اصناف را از طریق اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه پیگیری نمایند تا با همکاری سایر دستگاه های مربوطه نسبت به بررسی واحد صنفی مطابق با دستور العمل های ابلاغی ستاد، اقدامات لازم انجام گیرد.

عناوین برگزیده