تاریخ: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۲۴
بازدید: ۴۳۹
کد خبر: ۱۴۶۵۴۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

معدن آلبلاغ اسفراین ۱۱ مرحله پاکسازی شد

می متالز - فرماندار اسفراین گفت: تاکنون ۱۱ مرحله پاکسازی در معدن سرب و روی منطقه آلبلاغ این شهرستان انجام شده اما برداشت از این معدن همچنان ادامه دارد.
معدن آلبلاغ اسفراین ۱۱ مرحله پاکسازی شد

به گزارش می متالز، «طاهر رستمی» اظهار داشت: پاکسازی منطقه با کمک نیروی انتظامی انجام می شود، اما با وجود این شاهد برداشت غیرمجاز از این معدن هستیم.

فرماندار اسفراین افزود: در روزهای اخیر، اجرای طرح محدودیت های کرونایی سبب شده تا بخش زیادی از توان و انرژی نیروی انتظامی صرف این طرح شود از این رو نظارت بر معدن تا حدی تحت تاثیر قرار گرفته است.

وی گفت: برای حل مشکل در معدن آلبلاغ، شرکت حفاظتی باید سریع تر در منطقه حاضر شود که در این زمینه این شرکت هنوز انتخاب نشده است.

رستمی بیان کرد: انتخاب شرکت حفاظتی سه مرتبه به مناقصه رفته، اما با توجه به اینکه شرکت حفاظتی با گرید بالا در استان نداریم تاکنون شرکت انتخاب نشده است.

فرماندار اسفراین گفت: قرار است روز چهارشنبه هفته جاری، پاکت های مناقصه بازگشایی شود، بر این اساس شرکت حفاظتی هفته آتی مشخص می شود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد