تاریخ: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۷
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۱۴۶۷۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کتاب «هنر معامله با چنگال اندروز» به کتابخانه سازمان بورس رفت

می متالز - «چنگال اندروز» ارتباط ریاضی بین سه نقطه چرخش پشت هم است که می‌تواند نشان‌دهنده برآیند نیروهای وارد بر قیمت باشد و به کمک این ابزار می‌توان ستاپ‌های معاملاتی با احتمال موفقیت زیاد را در بازارهای مالی مختلف طراحی کرد.
کتاب «هنر معامله با چنگال اندروز» به کتابخانه سازمان بورس رفت

به گزارش می متالز، کتاب «هنر معامله با چنگال اندروز» تالیف کامران جعفرقلی و سعید نیک اختر در ۱۵۰ صفحه توسط انتشارات آراد کتاب منتشر شده است.

این کتاب در پنج فصل نگارش شده است. فصل اول به زندگینامه ایزاک نیوتن فیزیکدان شهیر انگلیسی و راجر بابسون تاجر و محقق معروف آمریکایی پرداخته است. در فصل دوم با فلسفه و نحوه ترسیم چنگال اندروز به شیوه کلاسیک آشنا می شوید. در فصل سوم با مدیریت سرمایه و ریسک آشنا می شوید که از مهمترین موراد برای انجام معاملات موفق است. فصل چهارم ایده هایی برای استفاده از چنگال اندروز در معامله گری ارائه می دهد و سرانجام در فصل آخر چند مثال معاملاتی را این ابزار شرح داده و جمع بندی کاملی از نحوه استفاده این ابزار کاربردی در معاملات ارائه می دهد.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است. این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.

ماحصل این تلاش گردآوری بیش از ۵۹۴۵ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)،  ۴۹۸۶ عنوان کتاب فارسی، ۲۴۱۵ عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، ۶۴ عنوان نشریه تخصصی و ۶۴۱۶ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل ۸۱ مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

 علاقه‌مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می‌توانند به سایت http://lib.seo.ir/faces/home.jspx مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۴۰۸۳۱۹۱ تماس بگیرند.  

آدرس کتابخانه: خیابان حافظ پایین تر از خیابان جمهوری نبش خیابان هاتف ساختمان بورس طبقه ۴.

عناوین برگزیده