به گزارش می متالز، حسین حسینی قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا ضمن بیان این مطلب گفت: نمایندگان و کارگزاران از یکسو و انجام تبلیغات اثربخش از سوی دیگر، ابزارهای اصلی صنعت بیمه جهت جذب هر چه بهتر بازار، شناسایی بازارهای جدید و افزایش فروش هستند، بنابراین ضرورت دارد اشخاصی که در این عرصه حضور دارند، با گذراندن دورههای آموزش فنی و تخصصی و بهروز کردن اطلاعات خود با استفاده از ظرفیتها، تواناییها و مزیتهای رقابتی، نسبت به شناسایی بازارهای جدید اقدام کنند تا از این طریق نقش موثری در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور ایفا کنند. وی، عناصر محیطی، پاسخهای رفتاری و معیارهای سنجش را به عنوان اجزای اصلی بازاریابی دانست و افزود: با توجه به نیاز جامعه و خواستههای مشتریان، توان پرداخت آنها و فرصتهای پیش رو، میتوان از نمایندگان و شبکه فروش صنعت بیمه انتظار داشت با ایجاد و تقویت دامنه ارتباطات، تعامل، هماهنگی و تغییر نگرش، نسبت به بازاریابی و شناسایی نیازهای روز جامعه اقدام کنند.
قائممقام مدیرعامل بیمه دانا از شبکه فروش این شرکت خواست در مدت باقیمانده تا پایان سال جاری، با انجام برخی اقدامات مهم و حیاتی از جمله پیشنهاد بیمه نامههایی متناسب با نیازهای شناسایی شده بازار، شناخت بازار هدف، ارزیابی دقیق ریسک، تقویت فن بیان و آموزشهای کاربردی ارتباط با مشتری، حجم پرتفوی خود را افزایش دهند و این شرکت را در رسیدن به اهداف پیشبینی شده خود یاری کنند. حسینی، در بخش پایانی اظهارات خود، استفاده از فضای دیجیتال و بهرهوری از کسب و کار دیجیتالی را در عرصه رقابتهای صنعت بیمه ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد: در سایه تلاش کارکنان بیمه دانا، به ویژه شبکه فروش، این شرکت به اهداف پیشبینی شده خود تا پایان سالجاری نائل شود.