تاریخ: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۵
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۱۴۷۳۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان صمت استان سمنان و سپاه پاسداران/ استفاده از ظرفیت های بسیج و سپاه در نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و کنترل قیمت ها

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان صمت و سپاه استان در نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی خبر داد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان صمت استان سمنان و سپاه پاسداران/ استفاده از ظرفیت های بسیج و سپاه در نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و کنترل قیمت ها

به گزارش می متالز، علی تشنه دل با اعلام این خبر افزود: طی این تفاهم نامه همکاری، از ظرفیت های بسیج و سپاه استان در امر تنظیم بازار و کنترل قیمت ها و همچنین بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی استان استفاده می شود.

وی تصریح کرد: پیرو فرمایشات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در روز هفدهم ربیع الاول مبنی بر لزوم تنظیم بازار و کنترل قیمت ها و کمک بسیج در آرامش بازار و اطمینان خاطر مردم عزیز استان، این تفاهم نامه همکاری فی ما بین سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و فرماندهی سپاه استان منعقد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: اکثریت کسبه محترم اعم از تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی، انصاف را سرلوحه خود قرار داده اند و در مقطع کنونی که جامعه و مردم عزیز به ویژه قشر ضعیف به آرامش نیاز دارند ، بر اساس انعقاد این تفاهم نامه در جهت کمک به نظارت بر بازار و حفظ آرامش و ثبات لازم ، به هر میزان نیروی بسیجی داوطلب که مورد درخواست ادارات صمت در سطح استان باشد ، توسط سازمان بسیج انجام می شود.

تشنه دل اضافه کرد: رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی ، اجرای طرح های نظارتی مربوط به کنترل بازار ، کمک به شناسائی انبارهای غیر مجاز و احتکار کالا و نظارت و بازرسی بر کارخانجات و واحدهای تولیدی از مهمترین مفاد ذکر شده در این تفاهم نامه می باشد.

وی افزود: نیروهای بسیج در سطح بازار به صورت نامحسوس، جهت جمع آوری اخبار و اطلاعات مربوط به تخلفات فصل هشتم ق.ن.ص در قالب طرح ناظران افتخاری در جهت پیشگیری از وقوع تخلف حضور خواهند یافت و درکوتاهترین زمان ممکن گزارشات تنظیمی را از طریق رابط تعیین شده بسیج اصناف به سازمان صمت ارسال خواهند نمود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد