تاریخ: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۳
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۱۴۷۵۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۷۳۳ریال؛ سود تلفیقی هرسهم "توریل"

می متالز - شرکت توکاریل در فعالیت ۶ماهه سود تلفیقی هرسهم را ۷۳۳ریال محقق ساخت.
۷۳۳ریال؛ سود تلفیقی هرسهم "توریل"

به گزارش می متالز، شرکت توکاریل در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ اعلام کرد سود عملیاتی تلفیقی به یک هزار و ۳۸میلیارد ریال و سود خالص آن به ۲هزار و ۳۴۵میلیارد ریال رسیده است.

سود انباشته تلفیقی این شرکت با رشد ۸۵درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته به ۳هزار و ۴۰۹میلیارد ریال رسید و سود انباشته شرکت اصلی نیز با رشد ۸۳درصدی به ۲هزار و ۹۴۹میلیاردریال بالغ شده است.

این شرکت طی ۶ماه توانسته ۶۵۰ریال برای هرسهم در شرکت اصلی سود بسازد و در صورت های تلفیقی از تحقق سود ۷۳۳ریالی برای هرسهم خبر داد.

"توریل" در گزارش خود به زیان سرمایه گذاری در سهام شرکت ها به مبلغ ۱۴۵میلیارد و ۵۷میلیون ریال اشاره کرده که شامل سود تقسیمی مجمع سالیانه شرکت های سرمایه پذیر به مبلغ ۴۰میلیارد و ۲۸۴میلیون ریال و زیان کاهش ارزش سرمایه گذاری های آسیا سیر ارس به مبلغ ۱۱۱میلیارد و ۷۰۹میلیون ریال و شرکت صنایع ملی سرب و روی ایران به مبلغ ۷۳میلیارد و ۶۳۲میلیون ریال بر اساس اهم رویه های حسابداری شرکت بوده است

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد