تاریخ: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۴۸
بازدید: ۴۵۲
کد خبر: ۱۴۷۶۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

همکاری بانک پارسیان و شرکت پست در ارائه خدمات بانکی

می متالز - مدیران عامل بانک پارسیان و شرکت ملی پست، تفاهم‌نامه همکاری‌های دوجانبه امضا کردند و با انعقاد این تفاهم‌نامه خدمات بانکی توسط پست به صورت نیابتی انجام می‌شود.
همکاری بانک پارسیان و شرکت پست در ارائه خدمات بانکی

به گزارش می متالز، مدیرعامل بانک پارسیان در این مراسم با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم‌نامه، گفت: بانک پارسیان با ارائه سبد خدماتی و تسهیلاتی متنوع و تکمیل محصولات توانسته است به یک بانک پیشرو در نظام بانکی کشور تبدیل شود. کورش پرویزیان در ادامه با تاکید بر اینکه استراتژی بانک پارسیان حمایت از تولید و اشتغال است، اظهار امیدواری کرد که این گونه همکاری‌ها زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم کند.

وی افزود: اعتماد عمومی ‌به کارکنان شرکت ملی پست می‌تواند ضامن اجرای هرچه بهتر مفاد این تفاهم‌نامه باشد. رمضانعلی سبحانی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پست هم در سخنانی به اهمیت خدمات نیابتی پست به ویژه در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: این تفاهم‌نامه می‌تواند زمینه توسعه این گونه خدمات نیابتی شرکت ملی پست را با بانک‌ها و سازمان‌های مشابه فراهم کند.

وی افزود: خدماتی که با تفاهم‌نامه موجود ارائه می‌شود، باعث جلوگیری از تجمع مردم در شعب و کاهش عبور و مرور مردم در سطح شهر می‌شود. براساس تفاهم‌نامه منعقد‌شده، شرکت ملی پست از خدمات و ظرفیت‌های بانک پارسیان بهره‌مند می‌شود و بانک پارسیان نیز از توانایی شرکت ملی پست در ارسال و دریافت مرسولات موردنظر استفاده می‌برد. همچنین با انعقاد تفاهم‌نامه دیگری همکاری بین مدیران عامل بانک پارسیان، شرکت ملی پست و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، سطح همکاری‌های سه جانبه توسعه می‌یابد.

براساس این تفاهم‌نامه که میان کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، رمضانعلی سبحانی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پست و رسول محمدی، مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه منعقد شد، با حمایت‌های مالی بانک پارسیان، خدمات لجستیکی پست به مشتریان فروشگاه‌های رفاه گسترش می‌یابد.

در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه، کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، بر ضرورت گسترش هم‌افزایی بین دستگاه‌های مالی و خدماتی تاکید کرده و اظهار امیدواری کرد گسترش همکاری‌ها بین دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مالی و خدماتی، ارزش افزوده اثربخشی برای مردم به همراه داشته باشد. همچنین در این رویداد، مدیران عامل بانک پارسیان و شرکت ملی پست و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بر توسعه کسب و کارهای اینترنتی، ارتقای زیرساخت‌های فنی با بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانکداری نوین تاکید کرده و خاطرنشان کردند: با گشایش این فصل تازه از توسعه همکاری‌های مشترک، در شرایط کنونی همه‌گیری بیماری کرونا و شرایط دشوار معیشتی با رویکردهای نوین ارائه خدمت، در کنار مردم خواهند بود.

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت