تاریخ: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۷
بازدید: ۳۰۰
کد خبر: ۱۴۸۱۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فملی ژان والژان بورس تهران شد

می متالز - بورس اوراق بهادار امروز شاهد بازگشت نماد فملی پس از افزایش سرمایه ۹۷ درصدی بود. سهمی که با تاثیر ۱۰ هزار واحدی، مانع از ریزش بیشتر شاخص شد. در مقابل، فارس، شستا و کگل، تاثیری منفی بر روند شاخص داشتند.
فملی ژان والژان بورس تهران شد

به گزارش می متالز،در میان صنایع بورسی، فلزات اساسی امروز با معاملاتی مثبت تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه کردند. فولاد، ذوب، فخوز، فسرب، وسدید، فمراد و هرمز مثبت و متعادل بودند. مابقی سهام روندی میانه با تمایل منفی را دنبال کردند.
بانکی ها امروز معاملاتی نوسانی را تجربه کردند. از میان نماد های بانکی، وبملت، دی، وتجارت، وپارس، ونوین و وشهر متعادل و با گرایشی منفی همراه شدند. نماد های دی و وشهر نیز پر عرضه به معاملات خود پایان دادند.
محصولات شیمیایی و گروه فراورده های نفتی معاملاتی متعادل را تجربه کردند. شپنا، شتران، شسپا، شرانل و شراز متعادل و با گرایشی منفی معامله شدند.
مخابراتی ها، خودرویی ها و همچنین نماد های فعال در گروه خدمات فنی و مهندسی امروز با نوسان منفی قیمت همراه بودند. البته رمپنا، رنیک، رتکو و تابا منفی و متعادل داد و ستد می شوند. خفولا با افزایش تقاضا همراه بود.
گروه هتل داری امروز با افزایش تقاضا همراه بود. سمگا، گکیش و گدنا نماد های مورد توجه گروه بودند. گکوثر و گپارس منفی و متعادل معامله شدند.
گروه کاشی و سرامیک نیز معاملاتی نوسانی را تجربه کردند. کحافظ، کترام و کپارس متعادل و با گرایشی منفی همراه شدند. کسعدی و کلوند مثبت و متعادل بودند. کساوه و کصدف پر تقاضا داد و ستد شدند.
برقی ها نیز با نوسانات منفی قیمت همراه شدند. بزاگرس، مبین، بفجر و بجهرم منفی و متعادل شدند. بکهنوج، ونیرو، بمپنا و دماوند با تعادل میان خریداران و فروشندگان افزایش قیمت را تجربه کردند. بگیلان نماد پر تقاضا ی گروه بود.
گروه لاستیک و پلاستیک نیز با گرایشی منفی معامله شدند. پتایر، پکرمان، پکویر، پسهند، پاسا و پارتا منفی و متعادل بودند. پلاست و پدرخش پر عرضه های گروه بودند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده