تاریخ: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۷
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۱۴۸۲۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تمدید اعتبار کارت‌های بازرگانی در سمنان تا پایان دی ماه99

می متالز - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تمدید اعتبار کارت های بازرگانی تا پایان دی ماه سالجاری خبر داد.‌
تمدید اعتبار کارت‌های بازرگانی در سمنان تا پایان دی ماه99

به گزارش می متالز، حمیدرضا مداح با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور در وضعیت بحران شیوع ویروس کرونا، مدت اعتبار کارت های بازرگانی که تاریخ اعتبار آنها تا سی ام آبان ماه می باشد حدکثر تا پایان دی ماه سالجاری تمدید می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه کارت بازرگانی بعنوان مجوز فعالیت در امر صادرات و واردات محسوب می شود و از طرفی بمنظور رفع مشکلات ایجاد شده برای متقاضیان صدور و تمدید کارت بازرگانی ، به جهت جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ، کارت های بازرگانی تا پایان دی ماه سالجاری بصورت خودکار تمدید و دارای اعتبار است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان سمنان تصریح کرد: بر اساس بند ۱۱ مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه مجوزهای صادره توسط دستگاه ها و نهادهای متولی صدور مجوز در کشور برای کلیه فعالیت ها و کسب و کارها و مشاغل تا تاریخ یکم بهمن ماه تمدید می گردد.

وی با اشاره به وضعیت کارت های بازرگانی صادره در استان اظهار داشت: در هشت ماهه سالجاری ۹۳ فقره کارت بازرگانی در استان صادر و تمدید شده است و ۴ فقره تعلیق و ۱۱ فقره نیز تغییر یافته است.

عناوین برگزیده