تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۵۳
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۱۴۸۴۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پاسخ سازمان برنامه و بودجه به کنایه عضو شورای عالی بورس

می متالز - سازمان برنامه و بودجه به کنایه اخیر عضو شورای عالی بورس مبنی بر نبود ردیف اعتباری در لایحه بودجه سال آینده دولت برای واکسینه کردن مردم پاسخ داد.
پاسخ سازمان برنامه و بودجه به کنایه عضو شورای عالی بورس

به گزارش می متالز، در پی انتشار خبری با عنوان " کنایه عضو شورای عالی بورس به دولت درباره نحوه تدوین لایحه بودجه 1400 "، سازمان برنامه و بودجه به بورس پرس اعلام کرد:

  1. طبق ردیف شماره 129453 تحت عنوان "یارانه دارو و شیر خشک " مبلغ 100 هزار تومان برای خرید و تولید واکسن کرونا به منظور واکسیناسیون رایگان جمعیت پرخطر در لایحه بودجه سال 1400 پادار شده است.
  2. برای مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در سال 1400، همانند سال جاری تامین اعتبار بسته های مختلفی از جمله بسته خرید و تولید واکسن و نیز تولید واکسن آنفوانزا در قالب منابع استقراضی از صندوق توسعه ملی در دستور کار قرار دارد.

براساس این گزارش، در خبر منتشره از حسین سلاح ورزی در 16 آذر وی در توییتر اعلام کرده بود: انصافاً دولت در تدوین بودجه 1400، چنان معرکه ای گرفته که حتی خاطره حمایت از بورس را هم شسته و برده پایین ! برای همه امور از سیر تا پیاز ردیف اعتباری گنجانده اند الا واکسینه کردن مردم بیچاره در مقابل کرونا !! زیبا نیست؟

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده