تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۱۱
بازدید: ۲۳۴
کد خبر: ۱۴۸۶۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اهمیت راهبرد مشتری‌مداری در بیمه باران

می متالز - همزمان با هشتمین ماه فعالیت بیمه باران، با حضور مدیرعامل، معاون فنی و مدیران شرکت بیمه باران و همچنین مدیران دفاتر بازاریابی (به‌صورت آنلاین) نخستین قرعه‌کشی باشگاه مشتریان بیمه باران برگزار شد و ۲۰ نفر از بیمه‌گذاران شرکت به‌ قید قرعه برنده هدیه ۵ میلیون ریالی شدند.
اهمیت راهبرد مشتری‌مداری در بیمه باران

به گزارش می متالز، در این مراسم که به‌صورت زنده از اینستاگرام شرکت پخش شد، علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه باران، پیش از شروع قرعه‌کشی با اشاره به اهمیت راهبرد مشتری مداری گفت: یکی از محورهای اساسی فعالیت‌های بیمه باران، مشتری‌مداری و پاسداشت حقوق و منافع آنهاست به همین منوال از ابتدای تاسیس شرکت بیمه باران، مشتریان از جایگاه مهمی نزد ما برخوردار بودند.

مدیرعامل بیمه باران این قرعه‌کشی را نخستین مرحله از سلسله اقدامات در جهت تکریم مشتری دانست و گفت: به سبب امکاناتی که در باشگاه مشتریان باران وجود دارد و البته تلاش بر گسترده شدن دامنه آن نیز خواهد شد، این قرعه‌کشی صورت می‌گیرد تا بیمه‌گذارانی که با اعتماد به ما قدم در این راه بارانی گذاشتند بتوانند از مزیت‌ها و منافع آن بهره‌مند شوند.

هادی افزود: قرعه‌کشی و اهدای جوایز به ۲۰ بیمه‌گذار، نخستین قدم ما برای آغاز راهی است که می‌تواند به استحکام پیوند میان بیمه باران و مشتریان منجر شود و آینده سرمایه‌گذاری بیمه‌گذاران را بیش‌ از پیش شکوفا سازد.

هادی ضمن ابراز امیدواری از افزایش تعداد مشتریان بیمه باران گفت: ما به پشتوانه اعتماد و همراهی مشتریان ارزشمندمان، به این راه ادامه خواهیم داد، زیرا باور داریم شکوفایی و رشد شرکت، از مسیر تقویت این ریسمان و افزایش شفافیت می‌گذرد.

عناوین برگزیده