تاریخ: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۵۹
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۱۴۸۶۷۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی ایران مطرح کرد:

رئیس جدید ایمیدرو تاکنون کارنامه موفقی از خود به جا گذاشته / امیدواریم شاهد تعامل بهتر با بخش خصوصی و کاهش تصدی گری دولتی باشیم

می متالز - رئیس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی ایران گفت: امیدواریم در ایمیدرو تعامل خوبی با بخش خصوصی صورت بگیرد و بخش عمده‌ای از تصدی‌گری دولت به بخش خصوصی در قالب انتقال مدیریت واگذار شود.
رئیس جدید ایمیدرو تاکنون کارنامه موفقی از خود به جا گذاشته / امیدواریم شاهد تعامل بهتر با بخش خصوصی و کاهش تصدی گری دولتی باشیم

شکوری1

به گزارش می متالز، دکتر بهرام شکوری رئیس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی ایران در مورد تغییر رئیس جدید هیات عامل ایمیدرو گفت: آقایان کرباسیان و غریب‌پور هردو از مدیران برجسته و لایق کشور هستند که فضای کشور را به خوبی می‌شناسند و در زمان حضور در ایمیدرو به خوبی سوار کار شده و با استفاده بهینه از بدنه کارشناسی ایمیدرو، نسبت به توسعه عملکرد این سازمان گام برداشتند و واقعاً حیف است مدیران توانمندی مانند آنها برسرکار نباشند. با این حال این حق وزیر است که تیم همکار خود را انتخاب کند.

شکوری در ادامه افزود:جناب آقای جعفری رئیس جدید هیات عامل ایمیدرو نیز از مدیران با سابقه و با تجربه محسوب شده و انتخاب خوبی برای ایمیدرو است. ایشان سال‌ها است در مسوولیت‌های مختلفی حضور داشته و همواره کارنامه موفقی از خود به جا گذاشته است.

رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران خاطر نشان کرد: آقای جعفری از جمله مدیرانی است که افکار بخش ‌خصوصی را دارد و امیدواریم با حضور ایشان در ایمیدرو شاهد توسعه هرچه بیشتر این سازمان باشیم.

عضو هیئت مدیره خانه معدن ایران در خاتمه به کم شدن تصدی گری دولت اشاره کرد و گفت: البته توجه به این نکته ضروری است که منظور ما از توسعه، بزرگ‌تر شدن سازمان نیست، بلکه لازم است تعامل خوبی با بخش خصوصی صورت گرفته و تلاش شود تا بخش عمده‌ای از تصدی‌گری دولت به بخش خصوصی در قالب انتقال مدیریت واگذار شود. آقای جعفری همین کار را در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران انجام داد و واقعا آن سازمان را هم از لحاظ درآمدی به نقطه خوبی رساند و هم تصدی‌گری را به حداقل رسید. انشاالله در ایمیدرو همین مشی را ادامه داده و از تجربه دوستان قدیمی نیز استفاده کند.

شایان ذکر است وزیر صنعت معدن و تجارت 17 آذر طی حکمی وجیه ا... جعفری را به عنوان رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) منصوب کرد. جعفری پیش از این به عنوان مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران فعالیت می کرد که اکنون جایگزین خداداد غریب پور شده است. غریب پور از آذر 97، هدایت ایمیدرو را برعهده داشت.

عناوین برگزیده