تاریخ: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۳
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۱۴۸۷۲۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

افزایش قیمت ها در بازار فولاد تخت خلیج فارس

می متالز - با توجه به اینکه روند بین المللی فولاد تخت صعودی است، قیمت محصولات فولادی تخت در حوزه خلیج فارس نیز افزایش یافته است.
افزایش قیمت ها در بازار فولاد تخت خلیج فارس

به گزارش می متالز، امارات متحده عربی در تاریخ ۱ تا ۳ دسامبر در تعطیلات ملی بود، بنابراین خریداران اخیراً به بازار بازگشته اند.

اما تقاضا در داخل کشور متوسط ​​بود، زیرا پذیرش افزایش قیمت اخیر برای خریداران بسیار سخت بود و آنها می خواستند صبر کنند و ببینند این افزایش ها دائمی هستند یا خیر.

 

فولاد تخت خلیج فارس؛ امارات متحده عربی

قیمت پیشنهادی ورق گرم از تامین کنندگان چینی در طول هفته ۶۶۰-۶۷۰ دلار به ازای هر تن شنیده شد، در حالی که هند محصول مشابه را با قیمت ۷۸۰-۷۸۰ دلار به ازای هر تن عرضه کرد.

ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای ورق گرم وارداتی امارات متحده عربی در ۸ دسامبر ۶۶۰-۶۸۰ دلار به ازای هر تن بود، در حالیکه در ۱ دسامبر ۶۲۵-۶۵۰ دلار به ازای هر تن بوده است.

 

فولاد تخت خلیج فارس؛ ورق گالوانیزه

تامین کنندگان در چین ورق گالوانیزه ۱ میلی متری با ۲۷۵ گرم روی در مترمربع را با قیمت ۸۲۵-۸۴۰ دلار به ازای هر تن ارائه می دهند ، در حالی که ورق گالوانیزه هند با قیمت ۹۰۰-۹۱۰ دلار به ازای هر تن ارائه شد.

ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای ورق گالوانیزه وارداتی امارات متحده عربی در ۸ دسامبر ۸۲۵-۹۰۰ دلار به ازای هر تن بود، در حالیکه در ۱ دسامبر ۷۸۰-۸۳۰ دلار به ازای هر تن بوده است.

اختلاف قیمت مواد چین و هند بیانگر این واقعیت است که ورق گالوانیزه هند دارای کیفیت اطمینان و تایید شده برای استفاده در امارات متحده عربی توسط مقامات آنجا است.

ورق سرد با قیمت ۷۰۰ دلار به ازای هر تن سی اف آر از چین و با قیمت ۷۳۰ دلار از هند در هفته جاری عرضه شد. اما هیچ رزروی شنیده نشد.

ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای ورق سرد وارداتی امارات متحده عربی در ۸ دسامبر ۷۰۰-۷۳۰ دلار به ازای هر تن بود، در حالیکه در ۱ دسامبر ۶۶۰-۶۷۰ دلار به ازای هر تن بوده است.

 

عربستان سعودی

با توجه به معاملات انجام شده در بازار فولاد تخت خلیج فارس ، چین ورق گرم را با قیمت ۶۷۰-۶۸۰ دلار به ازای هر تن سی اف آر به عربستان سعودی و هند نیز با قیمت حدود ۶۹۰-۷۱۰ دلار به عربستان سعودی عرضه کرد. اما هیچ رزروی شنیده نشد.

ارزیابی هفتگی صورت گرفته  برای ورق گرم وارداتی عربستان سعودی در ۸ دسامبر ۶۷۰-۶۹۰ دلار در هر تن بود، در حالیکه در ۱ دسامبر ۶۴۰-۶۶۰ دلار در هر تن بوده است.

عناوین برگزیده