تاریخ: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۳۲
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۱۴۸۷۷۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در دوره ۶ماهه محقق شد؛

سود ۱۲۶۳ ریالی «سخوز» برای هر سهم

می متالز - شرکت سیمان خوزستان در گزارش ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ از تحقق سود یک هزار و ۲۶۳ریالی برای هر سهم خبر داد.
سود ۱۲۶۳ ریالی «سخوز» برای هر سهم

به گزارش می متالز، «سخوز» در گزارش خود سود عملیاتی این دوره را در مقایسه با دوره مشابه سال مالی گذشته با رشد ۲۲۳درصدی مبلغ یک هزار و۶۰۶میلیارد ریال و سود خالص را با رشد ۳۳۱درصدی مبلغ یک هزار و ۷۶۸میلیارد ریال اعلام کرده است.
این شرکت در گزارش خود بااشاره به رشد ۲۵درصدی، سود انباشته خود را یک هزار و ۸۵۳ میلیارد ریال اعلام کرده است.
فروش «سخوز» در این دوره به مبلغ ۳هزار و ۴۸۷ میلیارد ریال بالغ شده است که از این محل یک هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال سود ناخالص شناسایی کرده است. همچنین برای دوره ۶ماهه دوم سال مالی خود پیش بینی کرده است که فروش شرکت به مبلغ ۳هزار و ۵۴ میلیارد ریال رسیده است.
شرکت سیمان خوزستان تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود را در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام و اشاره کرده است که شرکت با توجه به اینکه صادرات محور است، در نظر دارد با حفظ مشتریان موجود و بازاریابی در جهت یافتن مشتریان جدید با تحویل حداکثر میزان صادرات به حداکثر کردن سود اقدام کند.
از سوی دیگر برآوردی که این شرکت از تغییرات هزینه‌های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمدهای (هزینه های) عملیاتی برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ دارد، پیش بینی کرده است که در بخش حمل و نقل هزینه ها ۲۰ الی ۳۰درصد افزایش می‌یابد. علاوه بر این برنامه ریزی های انجام شده در کاهش هزینه‌ها و بهای تمام شده و حفظ بازار داخلی و خارجی از برنامه های با اهمیت شرکت برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند ۱۳۹۹  در نظر گرفته شده است.

منبع: نبض بورس
عناوین برگزیده