تاریخ: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۸
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۱۴۸۷۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نتیجه حضور "نوری" در مناقصه ایی با پیش بینی سود سالانه ۲۵۰ میلیارد تومانی

می متالز - پتروشیمی نوری از نتیجه مناقصه بازیابی گازهای فلر و تولید کود سولفات آمونیوم با پیش بینی ۲۵۰ میلیارد تومان سودآوری سالانه خبر داد.
نتیجه حضور "نوری" در مناقصه ایی با پیش بینی سود سالانه ۲۵۰ میلیارد تومانی

به گزارش می متالز، شرکت پتروشیمی نوری از نتیجه مناقصه بازیابی گازهای فلر و تولید کود سولفات آمونیوم خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.

براین اساس، "نوری" اعلام کرد: 11 آبان ماه در مناقصه بازیابی گازهای فلر و تولید کود سولفات آمونیوم شرکت کرده و با انتخاب شرکت مهندسین مشاور ناموران به عنوان برنده مشخص شده است.

در این مناقصه اخذ دانش فنی فرآیند تولید سولفات آمونیوم از شرکت های معتبر بین المللی و انجام طراحی و خدمات مهندسی، تامین کالا و تجهیزات و انبار داری کالا و تجهیزات و انجام کارهای ساختمان و نصب، پیش راه اندازی و راه اندازی (EPCC) واحد FLARE GAS RECOVERY AND AMMONIUM SULPHATE با مبلغ مورد توافق 1.1 هزار میلیارد تومان به مدت 26 ماه و در محل اصلی شرکت در عسلویه اجرا خواهد شد و پیش بینی می شود پس از بهره برداری، حدود 250 میلیارد تومان سود آوری سالانه برای شرکت به همراه داشته باشد. تضمین حضور در مناقصه به ارزش 20 میلیارد تومان اخذ شده است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده