تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۸
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۱۴۹۳۴۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

وعده یک‌ساله برای راه‌اندازی «فرودگاه جاجرم»

می متالز - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای اداری جاجرم گفت: تلاش می‌کنیم تا یک سال آینده فرودگاه جاجرم با مشارکت آلومینا دوباره فعال شود.
وعده یک‌ساله برای راه‌اندازی «فرودگاه جاجرم»

به گزارش می متالز، غلامرضا هوایی پس از بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان جاجرم در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: توسعه یک شهرستان و استان از زیربنای حمل‌ونقل آغاز می‌شود بنابراین باید فکری اساسی برای فرودگاه شهرستان جاجرم شود.

وی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با کمک آلومینا در یک سال آینده فرودگاه فعال شود، زیرا شرکت هواپیمایی آمادگی استفاده از این فرودگاه را دارد و تنها باید زمینه این حضور را فراهم کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به جاده میامی به جاجرم به عنوانی از جاده‌های اصلی استان تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای با قرارگاه خاتم‌الانبیا نوشته و کار آغازشده به‌طوری‌که این قرارگاه با آماده‌سازی مقدمات اجرایی این پروژه طی ظرف ۲ سال این جاده مهم را به اتمام می‌رساند.

وی به باقی ماندن آسفالت  ۸ کیلومتر از جاده جاجرم به امیرآباد اشاره کرد و گفت: تلاش‌ها بر این است تا پایان خردادماه سال آینده این مسیر به‌طور کامل تکمیل شود.

هوایی همچنین در این جلسه اعلام کرد که پروژه‌های بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان جاجرم با تخصیص اعتبار لازم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

لزوم دشمن شناسی و بصیرت افزایی در انقلاب

امام‌جمعه جاجرم نیز در ابتدای این جلسه با توجه به‌قرار گرفتن در آستانه ۹ دی و دهه بصیرت اظهار کرد: شهادت شهید فخری زاده نمونه‌ای علنی از دشمنی و استکبارستیزی بود.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: بصیرت اقتضا می‌کند در برابر دشمنان دشمن‌شناس باشیم و با توجه به عدم جنگ‌ستیزی نباید ساده‌انگار باشیم.

وی ادامه داد: باید با وحدت و همدلی حول محور ولایت اهداف نظام را پیش ببریم زیرا وحدت و همدلی رمز هر پیروزی است.

امام جمعه جاجرم همچنین درخواست‌هایی را ازجمله راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان جاجرم، پیگیری و تسریع پروژه محور میامی _جاجرم و تکمیل پروژه  ساختمان فرمانداری ابراز داشت.

عناوین برگزیده