تاریخ: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۱
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۱۴۹۴۲۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

فولاد هرمزگان لوح تقدیر رضایتمندی مشتری را کسب کرد

می متالز - همایش سراسری رضایتمندی مشتری چهارشنبه ٢٦ آذر ماه در سالن همایش های رایزن تهران برگزار شد. در این همایش که با حضور مسوولین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و جمعی از تولیدکنندگان و صنایع کشور برگزار شد، از مهندس ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به دلیل انجام اقدامات موثر و شایسته در جهت رضایتمندی مشتری تقدیر به عمل آمد.
فولاد هرمزگان لوح تقدیر رضایتمندی مشتری را کسب کرد

به گزارش می متالز، میثم چعبی رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان در حاشیه این همایش گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب و تداوم حضور در عرصه تجارت یکی از مهمترین کارها کسب رضایت حداکثری مشتری می باشد.
چعبی تاکید کرد: یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رضایتمندی مشتری شناسایی نیازها و سعی در رفع آنها است؛ که این مهم در فولاد هرمزگان سالانه از طریق نظرسنجی و همچنین برگزاری همایش ها و جلسات حضوری و افزایش سبد محصول طبق نیاز مشتری صورت می پذیرد.
رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان با اشاره به اهمیت موضوع رضایتمندی مشتری در فولاد هرمزگان  گفت: استراتژیها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در فولاد هرمزگان تعریف شده است که می توان از انجام نیازسنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان و نیازهای آتی آنها در راستای سیاست گذاری های سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آنها نام برد.
بایستی خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ را در خصوص رضایتمندی مشتریان کسب نماید.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده