به گزارش می متالز، میثم چعبی رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان در حاشیه این همایش گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب و تداوم حضور در عرصه تجارت یکی از مهمترین کارها کسب رضایت حداکثری مشتری می باشد.
چعبی تاکید کرد: یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رضایتمندی مشتری شناسایی نیازها و سعی در رفع آنها است؛ که این مهم در فولاد هرمزگان سالانه از طریق نظرسنجی و همچنین برگزاری همایش ها و جلسات حضوری و افزایش سبد محصول طبق نیاز مشتری صورت می پذیرد.
رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان با اشاره به اهمیت موضوع رضایتمندی مشتری در فولاد هرمزگان گفت: استراتژیها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در فولاد هرمزگان تعریف شده است که می توان از انجام نیازسنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان و نیازهای آتی آنها در راستای سیاست گذاری های سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آنها نام برد.
بایستی خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ را در خصوص رضایتمندی مشتریان کسب نماید.