به گزارش می متالز، میثم چعبی، رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان در حاشیه این همایش اظهار داشت: برای رسیدن به نتایج مطلوب و تداوم حضور در عرصه تجارت یکی از مهمترین اقدامات برای کسب رضایت حداکثری مشتری است.
وی تاکید کرد: یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رضایتمندی مشتری شناسایی نیازها و سعی در رفع آنها است که این مهم در فولاد هرمزگان سالانه از طریق نظرسنجی و همچنین برگزاری همایشها و جلسات حضوری و افزایش سبد محصول طبق نیاز مشتری صورت میپذیرد.
رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان با اشاره به اهمیت موضوع رضایتمندی مشتری در فولاد هرمزگان عنوان کرد: استراتژیها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در فولاد هرمزگان تعریف شده است که میتوان از انجام نیازسنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان و نیازهای آتی آنها در راستای سیاستگذاریهای سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آنها نام برد.
لازم به ذکر است که فولاد هرمزگان در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو ISO10004 را در خصوص رضایتمندی مشتریان کسب کند.