تاریخ: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۲۶
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۱۴۹۵۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی از ظرفیت‌های واحدهای صنعتی شهرستان عجبشیر

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی به همراه با معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان به منظور بازدید از ظرفیت های چند واحد صنعتی و شرکت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عجبشیر به این شهرستان سفر کرد.
بازدید رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی از ظرفیت‌های واحدهای صنعتی شهرستان عجبشیر

به گزارش می متالز، حبیب امین زاده در جریان بازدید از توانمندی های واحدهای صنعتی عجب شیر به بررسی مسائل و چالش های پیش روی صنعتگران فعال در شهرک صنعتی این شهرستان پرداخت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در ادامه سفر خود به شهرستان عجبشیر از روند دوباره تولید در شرکت فولاد صائب و شروع بکار مجدد این شرکت که بدلیل مشکلات مالی موقتا تعطیل بود و با تامین به موقع منابع مالی ، دوباره به چرخه تولید بازگشت، دیدار کرد.

وی به همراه معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان از واحد صنعتی اطهر بافت تولیدکننده انواع محصولات کیسه های پلیمری و فازهای توسعه ای آن، شرکت آذرغلطک عجبشیر تولید کننده مقاطع فولادی، واحد تولیدی پایه گستر وطن تولید کننده فرآورده‌های نفتی تصفیه ‌شده نظیر روغن موتور و روغن هیدرولیک، واحد تولیدات پروتئینی تک بصیر و شرکت غذایی شیرین گندمک بازدید کرد.

عناوین برگزیده