تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۴۶
بازدید: ۳۳۱
کد خبر: ۱۴۹۹۵۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل:

فولاد متیل از واحدهای کوچک حمایت می‌کند

می متالز - مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل گفت: مهمترین دیدگاه این شرکت حمایت از معادن و واحدهای اقتصادی کوچک در راستای تامین مواد اولیه فولاد مبارکه است که این امر به اشتغالزایی، محرومیت زدایی و جهش تولید می‌انجامد.
فولاد متیل از واحدهای کوچک حمایت می‌کند

به گزارش می متالز، مجتبی مهدیان روز سه‌شنبه افزود: معادن کوچک از نظر ظرفیت و توان مالی آنقدر قدرتمند نیستند و نیازمند سرمایه گذار هستند و برخی از این واحدها با وجود بازدهی و سوددهی توانایی ارائه تضامین به سرمایه‌گذار برای حمایت‌های بعدی را ندارند.

وی اظهار داشت: شرکت هلدینگ متیل سرمایه گذاری را در قالب ارائه ماشین آلات و دستگاه‌ها در اختیار واحدهای معدنی کوچک قرار می‌دهد و محصول آنان را خریداری می‌کند.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل ادامه داد: این دیدگاه موجب افزایش ظرفیت کارخانه‌جات و گردش مالی واحدهای کوچک می‌شود و در ادامه توسعه اشتغال‌زایی و جهش تولید را به‌دنبال دارد که ضمن کمک به کشور، هدف غایی ما در تامین مواد اولیه کارخانه‌های فولاد مبارکه محقق می‌شود.

 

انتقال یک میلیون تن مواد اولیه با خطوط ریلی متیل

وی گفت: مجموعه ریلی این شرکت تا امروز یک میلیون تن مواد اولیه را از جاده به ریل منتقل کرده که از مزایای بسیار آن از جمله کاهش ترافیک، سوخت و کاهش خطرات جانی برخوردار می‌شویم و کشور را از ظرفیت بالای مجموعه ریلی برخوردار می‌کند.

مهدیان بیان داشت: مجموعه متیل همیار به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های فولاد متیل در این حوزه از ابتدای امسال فعال شده و تاکنون یک میلیون تن بار از مبادی مختلف کشور به مقصد خواف و سنگان حمل کرده است.

 

ارتقای ظرفیت واحدهای کوچک کشور

وی با اشاره به استفاده و افزایش ظرفیت کارخانه‌ها و معادن کوچک کشور گفت: فولاد متیل در بسیاری از واحدهای تولیدی ورود کرده و ظرفیت آنان را ارتقا داده ایم.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل افزود: همچنین این قابلیت را داریم که تا سال آینده سه میلیون تن مواد اولیه را برای فولادمبارکه تامین کنیم که کمک بسیاری به کشور و تولید می‌کند.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره هلدینگ فولاد متیل، مدیرکل امنیتی پیشین استانداری کرمان و مدیرعامل فولاد سدید ماهان امروز سه‌شنبه با استاندار کرمان دیدار و پیرو توسعه همکاری‌های دوجانبه رایزنی کردند.

عناوین برگزیده