تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۳
بازدید: ۳۸۹
کد خبر: ۱۵۰۲۷۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

۹ واحد تولید محصولات فلزی در شهرک‌های صنعتی قزوین راه‌اندازی شد

می متالز - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۹ واحد در زمینه تولید محصولات فلزی همزمان با سال جهش تولید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راه‌اندازی و پروانه بهره‌برداری گرفتند.
۹ واحد تولید محصولات فلزی در شهرک‌های صنعتی قزوین راه‌اندازی شد

به گزارش می متالز، حمیدرضا خانپور روز پنجشنبه اظهار داشت: با راه اندازی این واحدهای تولیدی در سال جاری برای بیش از ۳۰۰ نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

این مسوول گفت: پنج واحد از این واحدها در شهرک صنعتی لیا و چهار واحد نیز در شهرک صنعتی کاسپین ۲ (آبیک) فعال و راه اندازی شده اند.

وی با بیان اینکه حدود یک سوم واحدهای راه اندازی شده در شهرک های صنعتی استان قزوین در سال جاری شامل صنایع فلزی هستند، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به بهره برداری رسیده اند. 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین به تولیدات این واحدهای تازه راه اندازی شده نیز اشاره کرد و اظهار داشت: زمینه تولیدات این واحدها شامل انواع اسکلت های فلزی و فولادی، شمش مس، فنرهای پیچشی، کشش سرد تسمه فولاد، خم کاری ورق، اجزا و قطعات فلزی یخچال و فریزر، قالب سازهای آجر و سرامیک نسوز، انواع برانکاردهای پزشکی و تخت اتاق عمل، سیلوهای فلزی و بهسازی و نوسازی انواع ماشین آلات کشاورزی است.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

حدود هزار واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین پروانه بهره برداری دارند.

عناوین برگزیده